når ens mor er pylret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Nattøs

Anonym skriver:

det sker os

orker bare ikke det overfladiske.. hvor hun kommer inden fødslen og vil være en del af den..

Det forstår jeg virkelig godt. Så sig til hende at hun må vælge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

min mor blev bestemt ikke glad da jeg blev gravid for første gang, pga min ungdom, og fordi hun ik mente jeg ville kunne magte opgaven! så fik ingen tillykner eller spørgsmål til graviditeten.. Men i dag da barnet er født, stråler hun og er rigtig stolt af mig, og roser mig rigtig tit.. ! nu er jeg gravid for 2 gang igen, og tidspunktet passer hende absolute ikke, da hun ville ha børnene skulle ha en 3-4 år imellem, og denne gang får jeg heller ingen tillykke...

.. hvad en i helved stiller jeg op! hun er den eneste i min familie der er så stædig og bekymret...hun prøver overtale mig og kæresten til en abort, både alene og samlet! /': at hun ik er glad gør mig ulykkelig, og føler mig i tvivl og skuffet over mit valg nu! jeg er ikke i tvivl over hun vil elske barnet, men at hun ønsker det anderledes og er så tydelig i sin mening, og provokerende ved at tale min kæreste fra det, gør mig

Havde det været mig havde jeg pænt gjort min mor klart at det skulle hun slet ikke blande sig i!!!!!

Og havde hun ikke accepteret det havde hun pænt fået at vide hvor døren var og når det så passede mig at tage kontakt til hende ville jeg gøre det.

Der er desværre nogle der ikke forstår det på andre måder.

derudeover alt held og lykke med den lille nye i maven.

/Mette

Anmeld

23. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

mange tak

ja, det gået rigtig godt 

bare min gamle mor, ville have lidt tillid til os, for det ville virkelig gøre alting 100 gange, lettere for mig.. ( så kommer hun sikkert inden fødslen og spørg om hun må komme med)  gjorde hun ved den første, men det kunne ikke lade sig gøre, pga kejsersnit.. Men denne gang her, får hun et nej, hvis hun ik har været der for mig under den lange vente tid..

Godt at høre, at det er gået godt med den første! Så burde hun jo også vide, at I har styr på det!

Og nej hun skal da bestemt ikke med til fødslen, hvis hun ikke engang kan støtte dig undervejs!

Selvom jeg ved, at jeg får 100% opakning hjemmefra når jeg engang bliver gravid er der nu alligevel ikke andre end min søde kæreste der skal med til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.