når ens mor er pylret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

min mor blev bestemt ikke glad da jeg blev gravid for første gang, pga min ungdom, og fordi hun ik mente jeg ville kunne magte opgaven! så fik ingen tillykner eller spørgsmål til graviditeten.. Men i dag da barnet er født, stråler hun og er rigtig stolt af mig, og roser mig rigtig tit.. ! nu er jeg gravid for 2 gang igen, og tidspunktet passer hende absolute ikke, da hun ville ha børnene skulle ha en 3-4 år imellem, og denne gang får jeg heller ingen tillykke...

.. hvad en i helved stiller jeg op! hun er den eneste i min familie der er så stædig og bekymret...hun prøver overtale mig og kæresten til en abort, både alene og samlet! /': at hun ik er glad gør mig ulykkelig, og føler mig i tvivl og skuffet over mit valg nu! jeg er ikke i tvivl over hun vil elske barnet, men at hun ønsker det anderledes og er så tydelig i sin mening, og provokerende ved at tale min kæreste fra det, gør mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

LilleChelle

Jeg ville skære igennem og sige at hvis hun ikke kan acceptere jeres valg, så kan hun passe sig selv. 

Anmeld

23. april 2012

tarkoflen

Du trænger vist til et

Har du prøvet at fortælle din mor hvor ked af det hun gør dig?

Jeg håber hun kommer på bedre tanker, når hun finder ud af, at det er jeres beslutning og I holder fast! Så vidt jeg kan læse er der jo gået godt med den første!

Så stort tillykke med baby nr. 2 der er på vej

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg ville skære igennem og sige at hvis hun ikke kan acceptere jeres valg, så kan hun passe sig selv. 

gør jeg næste gang

Anmeld

23. april 2012

Nattøs

Jeg ville bestemt også skære igennem og sige det er jeres valg 

Anmeld

23. april 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

gør jeg næste gang

Held og lykke. Det er aldrig rart når ens nærmeste ikke er glade på ens vejne. 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du trænger vist til et

Har du prøvet at fortælle din mor hvor ked af det hun gør dig?

Jeg håber hun kommer på bedre tanker, når hun finder ud af, at det er jeres beslutning og I holder fast! Så vidt jeg kan læse er der jo gået godt med den første!

Så stort tillykke med baby nr. 2 der er på vej

mange tak

ja, det gået rigtig godt 

bare min gamle mor, ville have lidt tillid til os, for det ville virkelig gøre alting 100 gange, lettere for mig.. ( så kommer hun sikkert inden fødslen og spørg om hun må komme med)  gjorde hun ved den første, men det kunne ikke lade sig gøre, pga kejsersnit.. Men denne gang her, får hun et nej, hvis hun ik har været der for mig under den lange vente tid..

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Held og lykke. Det er aldrig rart når ens nærmeste ikke er glade på ens vejne. 

takker, nej det er rigtig ubehageligt. Men samtidig mister jeg også en del respekt til dem..

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jeg ville bestemt også skære igennem og sige det er jeres valg 

det sker os

orker bare ikke det overfladiske.. hvor hun kommer inden fødslen og vil være en del af den..

Anmeld

23. april 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

takker, nej det er rigtig ubehageligt. Men samtidig mister jeg også en del respekt til dem..

Det gør man helt automatisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.