Uufff skriver:
Tak for dit svar
Jeg kan se at I venter en lille ny til maj. Vil I så ud og købe en ny vogn eller hvordan? Puh, det er langt ude i fremtiden, men der kunne også sagtens blive to år mellem vores børn og så er en kombivogn måske ikke så meget værd? Den kan vel ikke holde til søskendesæde?
Men i mit tilfælde ville det nok ikke betyde noget for mit valg alligevel. Der er for lang tid til 
Lige præcis det med søskendesædet er faktisk min eneste anke mod kombivognen. Så langt havde vi ikke lige tænkt for to år siden.
Vores plan er at købe et ekstra stel til den barnevognsdel vi jo allerede har, så vi effektivt har en god barnevogn og en god klapvogn/sovevogn de næste ca 8 måneder. Hvis storesøster stadig sover til middag til den tid, må hun sove i den rejseklapvogn vi købte som supplement sidste sommer.
Vi har ikke umiddelbart tænkt os at investere i en søskendevogn, da vi jo har vogne nok som det er, hvis vi køber et ekstra stel. Der findes også et søskendesæde, der kan sættes på kombivognen, men det siges at den nemt kommer til at hænge af at have det på, så vi har ikke bestemt os endnu om vi vil have det (jeg har ikke set det i virkeligheden endnu, kun på nettet).
Anmeld