Lussingesyge.... ØV....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Hej:-) ja det er nemlig det... og min læge og sygehuset rpder mig til ikke at se dem da de er bange for at jeg går i fødsel for tidligt hvis jeg blir smittet... har læst og læst på nettet siden igår og der kommer det vist lidt an på hvem man spørger om hvad man må...
Men tør jo næsten ik gøre noget før jeg har hørt noget fra sygehuset med prøverne... Var til scanning idag også og der kunne de ikke de noget på barnet andet end det er sundt og rask... så må nok bare bide savnet til min familie i mig:-):-) tror os homonerne spiller lidt ind for tiden.... tusind tak for dine tanker det var tiltrængt:-)

Så skal du nok bare forholde dig til, hvad de fortæller dig på sygehuset og hos din egen læge - better safe than sorry. Du kan finde alt på nettet - også det mindre gode.

Det er da helt perfekt, at du netop har været til scanning, og set at den lille er sund og rask 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

M&R

*** skriver:

Så skal du nok bare forholde dig til, hvad de fortæller dig på sygehuset og hos din egen læge - better safe than sorry. Du kan finde alt på nettet - også det mindre gode.

Det er da helt perfekt, at du netop har været til scanning, og set at den lille er sund og rask 

Kan kun gi dig ret lige når det kommer til baby så er det det perfekte at sige:-)
og totalt optur at se den lille bevæge sig i maven:-)

Anmeld

24. april 2012

pemiro

Dumt spørgsmål herfra: hvad er lussingesyge? Synes så mange nævner det :/

Håber tiden går hurtigt.. Husk du har os på baby til at underholde lidt

Anmeld

24. april 2012

M&R

pemiro skriver:

Dumt spørgsmål herfra: hvad er lussingesyge? Synes så mange nævner det :/

Håber tiden går hurtigt.. Husk du har os på baby til at underholde lidt

Det er en af de fem børnesygdomme... den er ikke farlig hvis man har den som bsrn eller som voksen... men hvis man får det som gravid så kan det være farligt for barnet.. så det er derfor de er så opmærksomme på det...

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Nej nej nej hvor er det synd for dig. Sikke noget værre noget. Du er godt nok uheldig. Vi må håbe de 6 uger bare drøøøner afsted så du kan være sammen med familien igen. Men er det ikke kun dem der ikke er vaccineret endnu der kan blive smittet af dig? og blev du ikke selv vaccineret som lille? Skal ikke gøre mig klog på det - ved bare jeg ikke selv fik vaccinen som barn- hvorfor ved jeg ikk. Men der sagde lægen bare jeg ikke måtte hente børnene i institution - hvis der var lussingesyge.

stor klemmer herfra :/

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Nej nej nej hvor er det synd for dig. Sikke noget værre noget. Du er godt nok uheldig. Vi må håbe de 6 uger bare drøøøner afsted så du kan være sammen med familien igen. Men er det ikke kun dem der ikke er vaccineret endnu der kan blive smittet af dig? og blev du ikke selv vaccineret som lille? Skal ikke gøre mig klog på det - ved bare jeg ikke selv fik vaccinen som barn- hvorfor ved jeg ikk. Men der sagde lægen bare jeg ikke måtte hente børnene i institution - hvis der var lussingesyge.

stor klemmer herfra :/

Jeg er heller ikke vaccineret vidste jeg ikke at man kunne... og det er min familie heller ikke... Min søster skal snart giftes så seks uger kommer der ikke til at gå for skal med til bryllup:-) men hvis jeg så blir smittet så sætter de fødslen igen og så må vi jo ta den der fra...

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Sætter det den igang - wow - det vidste ejg ikk lige Hold da op det er da noget af et dillema :/ stakkels - men ja du ska da til bryllup når det er din søs tillykke med hende så

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ÆSætter det den igang - wow - det vidste ejg ikk lige Hold da op det er da noget af et dillema :/ stakkels - men ja du ska da til bryllup når det er din søs tillykke med hende så

ja eller det gør lægerne for ikke at skade barnet når man alligevel er så langt henne... men håber på at jeg ikke blir smittet det ville da være det bedste:-) ja vil ikke gå glip af hdndes store dag så må baby bare lige blive inde den dag;-)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Det har baby bare at gøre

Anmeld

3. maj 2012

M&R skriver:

ja eller det gør lægerne for ikke at skade barnet når man alligevel er så langt henne... men håber på at jeg ikke blir smittet det ville da være det bedste:-) ja vil ikke gå glip af hdndes store dag så må baby bare lige blive inde den dag;-)

Wow. Hold da op, hvis du skal sættes igang!

Jeg talte med min læge efterfølgende i stedet for sygeplejeskeren, og hun sagde at jeg skulle komme ned at få taget en blodprøve for at se, om jeg er blevet smittet af min arbejdskollega, da jeg ikke har haft lussingesyge før - får svar i næste uge. Jeg ved ikke, hvad der 100% skal ske, hvis det viser sig jeg er smittet?

De bedste ønsker om alt går vel for dig mht. baby og bryllup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.