Lussingesyge.... ØV....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. april 2012

M&R

Jeg skal åbenbart altid være uheldig....
Klynke indlæg....

der er lussinge syge i min niece og nevøs børnehave...
plejer at være sammen med dem mindst en til to gange i ugen og gerne mere...
men nu må jeg ikke, min svigerinde ringede idag for at fortælle at der var lussingesyge i børnehaven... første udbrud er opdaget idag.
ringede til lægen og har selvfølgelig ik haft sygdommen da jeg var lille, typisk... så må ikke se min familie og skal have taget blodprøver imorgen for at se om jeg er blevet smittet....
og vi skulle til fødselsdag ved min far idag... er virkelig meget familie menneske så mine homoner tog over og jeg tog lige den store tude tur
det var ellers planen at det var idag vi ville fortælle familien om det blev en dreng eller pige.... endnu mere øv...
da tudeturen så var over så ringede lægen tilbage for at fortælle at hun ville råde mig til ikke at være i nærheden af dem i mindst seks uger efter sidste udbrud i børnehaven.....
og så var vi på tude vognen.... 6 uger uden min familie.... nej nej nej nej.... det kan jeg ikke overholde....

skulle bare lige ud med det og vil selvfølgelig ikke udsætte min lille nus for nogen fare så bliver hjemme,
(hvor jeg er hver dag pga sygemeldingen)
men kan da glæde mig over at skulle til scanning imorgen hvor vi får bette at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

lio

Øv føler med dig, du får lige en

Anmeld

24. april 2012

female

Øv, hvor er det bare synd for dig! Kan godt forstå, at du tog en tudetur!

Der har også været lussingesyge i min omgangskreds, men blodprøven viste heldigvis, at jeg allerede havde haft sygdommen. 

Anmeld

24. april 2012

M&R

female skriver:

Øv, hvor er det bare synd for dig! Kan godt forstå, at du tog en tudetur!

Der har også været lussingesyge i min omgangskreds, men blodprøven viste heldigvis, at jeg allerede havde haft sygdommen. 

Ja det er bare så mega øv:-( lægen siger minimum seks uger uden jeg må se dem:-( er bare altid så uheldig... tror jeg er rendt ind i samtlige forhindringer under min graviditet... så satser på at vi får et dejligt roligt barn:-) he he:-)

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Jeg skal åbenbart altid være uheldig....
Klynke indlæg....

der er lussinge syge i min niece og nevøs børnehave...
plejer at være sammen med dem mindst en til to gange i ugen og gerne mere...
men nu må jeg ikke, min svigerinde ringede idag for at fortælle at der var lussingesyge i børnehaven... første udbrud er opdaget idag.
ringede til lægen og har selvfølgelig ik haft sygdommen da jeg var lille, typisk... så må ikke se min familie og skal have taget blodprøver imorgen for at se om jeg er blevet smittet....
og vi skulle til fødselsdag ved min far idag... er virkelig meget familie menneske så mine homoner tog over og jeg tog lige den store tude tur
det var ellers planen at det var idag vi ville fortælle familien om det blev en dreng eller pige.... endnu mere øv...
da tudeturen så var over så ringede lægen tilbage for at fortælle at hun ville råde mig til ikke at være i nærheden af dem i mindst seks uger efter sidste udbrud i børnehaven.....
og så var vi på tude vognen.... 6 uger uden min familie.... nej nej nej nej.... det kan jeg ikke overholde....

skulle bare lige ud med det og vil selvfølgelig ikke udsætte min lille nus for nogen fare så bliver hjemme,
(hvor jeg er hver dag pga sygemeldingen)
men kan da glæde mig over at skulle til scanning imorgen hvor vi får bette at se

Det er bare mega øv

Især når man er sygemeldt så betyder det noget ekstra hver gang man kommer ud og bliver luftet! Og 6 uger efter sidste udbrud? Det er jo næsten umenneskeligt lang tid!

Anmeld

24. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Det er bare mega øv

Især når man er sygemeldt så betyder det noget ekstra hver gang man kommer ud og bliver luftet! Og 6 uger efter sidste udbrud? Det er jo næsten umenneskeligt lang tid!

Ja nemlig... det var så lige at fjerne alt det sjove i min hverdag så sidder bare hjemne og laver det samme som jeg laver hver dag.... gab.... blir godt når baby kommer:-) ja til dfn tid så har jeg nærmest født.. nu må vi se hva blodprøverne siger når jeg får svar...

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Ja nemlig... det var så lige at fjerne alt det sjove i min hverdag så sidder bare hjemne og laver det samme som jeg laver hver dag.... gab.... blir godt når baby kommer:-) ja til dfn tid så har jeg nærmest født.. nu må vi se hva blodprøverne siger når jeg får svar...

Man kan jo håbe blodprøven viser du allerede har haft det.. Evt. i en mild grad hvor man bare har tænkt det var en virus

Der er noget med at der ik er nogen fare når man har haft det?

Anmeld

24. april 2012

Din stakkel ..

Jeg blev sygemeldt fra arbejde 12/4. Dagen efter var min kollega, som jeg normalt sidder ved siden af, syg i en uge med lussingesyge.

Jeg har talt med sygeplejersken hos min egen læge, som oplyste mig, at jeg ikke har haft lussingesyge, men at jeg ikke skal være bekymret, da jeg er så langt i min graviditet (termin 12/6). Hun sagde, at det kan være farligt tidligt i graviditeten, da det kan medfører ufrivillig abort og blodmangel hos fosteret, men da jeg er så langt i graviditeten er alt dannet.

Jeg kan se, at du har termin 8/6, så der burde alt andet lige gælde det samme for dig? Men det skyldes måske, at smitten måske er i din familie, som du ser ofte? Jeg ser ikke mine arbejdeskollegaer før efter fødslen (som forhåbentlig først sker i juni)

Tanker fra ***

Anmeld

24. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Man kan jo håbe blodprøven viser du allerede har haft det.. Evt. i en mild grad hvor man bare har tænkt det var en virus

Der er noget med at der ik er nogen fare når man har haft det?

Jeg har ikke haft det.. det fik jeg af vide igår så fik taget nogle nye idag dor at se om de har smittet mig... så det håber jeg de ikke har...

Anmeld

24. april 2012

M&R

*** skriver:

Din stakkel ..

Jeg blev sygemeldt fra arbejde 12/4. Dagen efter var min kollega, som jeg normalt sidder ved siden af, syg i en uge med lussingesyge.

Jeg har talt med sygeplejersken hos min egen læge, som oplyste mig, at jeg ikke har haft lussingesyge, men at jeg ikke skal være bekymret, da jeg er så langt i min graviditet (termin 12/6). Hun sagde, at det kan være farligt tidligt i graviditeten, da det kan medfører ufrivillig abort og blodmangel hos fosteret, men da jeg er så langt i graviditeten er alt dannet.

Jeg kan se, at du har termin 8/6, så der burde alt andet lige gælde det samme for dig? Men det skyldes måske, at smitten måske er i din familie, som du ser ofte? Jeg ser ikke mine arbejdeskollegaer før efter fødslen (som forhåbentlig først sker i juni)

Tanker fra ***

Hej:-) ja det er nemlig det... og min læge og sygehuset rpder mig til ikke at se dem da de er bange for at jeg går i fødsel for tidligt hvis jeg blir smittet... har læst og læst på nettet siden igår og der kommer det vist lidt an på hvem man spørger om hvad man må...
Men tør jo næsten ik gøre noget før jeg har hørt noget fra sygehuset med prøverne... Var til scanning idag også og der kunne de ikke de noget på barnet andet end det er sundt og rask... så må nok bare bide savnet til min familie i mig:-):-) tror os homonerne spiller lidt ind for tiden.... tusind tak for dine tanker det var tiltrængt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.