(juni) nåh piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2009

Stumpen

arnela87 skriver:

Ja jeg håber at hun vokser som hun skal

Det tror jeg bestemt at hun gør, det kan være at du bare er en af dem der får små børn Jeg gik 14 dage over med min datter og hun vejede 4150 og var 56 cm lang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Amelia<3

JA jeg er også begyndt at tænke mere positiv på det nu

Syntes at det er pænt stort baby du fik der

Stumpen skriver:

Det tror jeg bestemt at hun gør, det kan være at du bare er en af dem der får små børn Jeg gik 14 dage over med min datter og hun vejede 4150 og var 56 cm lang...

Anmeld

14. april 2009

Stumpen

arnela87 skriver:

Det var det bestemt også, men ikke mindre dejlig Hun kunne faktisk selv holde nakken (mere eller mindre) så den har vi aldrig rigtig passet på, som man ellers normalt gør.. Har et billede fra 2. dagen på sygehuset, hvor man kan se at hun selv løfter...

Anmeld

15. april 2009

SaNiNa

arnela87 skriver:

hehe ja jeg syntes også at jeg har taget meget på, men heldigvis var jeg meget tynd før jeg blevet gravid så man kan ikke se jeg har taget så meget på igen... hehe

Jeg har termin den 10 juni...

ååh gruer for jeg ikke kommer af med de kg jeg har taget på efter fødslen, og gerne nogle flere kg nu tabte jeg mig jo helt vild før jeg blev gravid og mange kg i starten af graviditeten... men vil jo stadig gerne af med de sidste...

Anmeld

15. april 2009

SaNiNa

arnela87 skriver:

ikke være nervøs, vores lille søn vejede kun 1262 kg da vi var til 3d scanning i uge 29 og det var lige i underkanten...

Er helt sikker på at hvis de mener at vores små kære børn vejer for lidt så bliver vi tjekket i hovede og røv...

her er jeg jo meget lille og kæresten er normal højde... han vejde 3250 og jeg vejde 2500 (er tvilling og født 21 dag før termin)

Anmeld

15. april 2009

vanessa

JAA jeg venter også lige med at føde nu....er sat til d.28 juni....så der er lang tid endnu.....
Jeg har taget mange kilo på ...20 kg....men var også tynd , så det ikke helt vidt på mig..at jeg har taget så meget på....
Min lille pige vejer 1500 g ....det synes jeg er flot....
Synes bare det hårdt at man ikke få flere scanninger end de to.....savner jo at se hende....
Ved godt man kan tage at købe sig en 3D scanning....men vil hellere bruge de penge på ting til bebse......
Håber i alle har det godt....

vanessa

Anmeld

15. april 2009

Amelia<3

Stumpen skriver:

Det var det bestemt også, men ikke mindre dejlig Hun kunne faktisk selv holde nakken (mere eller mindre) så den har vi aldrig rigtig passet på, som man ellers normalt gør.. Har et billede fra 2. dagen på sygehuset, hvor man kan se at hun selv løfter...

Okay det er da vildt

Kan man se billider af hende???

Anmeld

15. april 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

ikke være nervøs, vores lille søn vejede kun 1262 kg da vi var til 3d scanning i uge 29 og det var lige i underkanten...

Er helt sikker på at hvis de mener at vores små kære børn vejer for lidt så bliver vi tjekket i hovede og røv...

her er jeg jo meget lille og kæresten er normal højde... han vejde 3250 og jeg vejde 2500 (er tvilling og født 21 dag før termin)

Jeg prøver også at ikke være nervøs, min mand er god til at berolige mig hehe... Men heldigvis holder de øjne med hende så det er dejligt, glæder mig til på mandag der skal jeg nemlig til jordermor

Anmeld

15. april 2009

Amelia<3

vanessa skriver:

JAA jeg venter også lige med at føde nu....er sat til d.28 juni....så der er lang tid endnu.....
Jeg har taget mange kilo på ...20 kg....men var også tynd , så det ikke helt vidt på mig..at jeg har taget så meget på....
Min lille pige vejer 1500 g ....det synes jeg er flot....
Synes bare det hårdt at man ikke få flere scanninger end de to.....savner jo at se hende....
Ved godt man kan tage at købe sig en 3D scanning....men vil hellere bruge de penge på ting til bebse......
Håber i alle har det godt....

vanessa

det er også pænt stor baby du får, jeg kan godt forstår at du savner at have flere scanninger, for man skal går lang tid fra den sidste scanning til man føder og ser sit barn igen.. Jeg er en af det heldige jeg har haft indtil videre 4 scanninger og skal til scanning igen i maj..

Jeg kan godt forstår at du hellere vil bruge de penge på din babt end på 3d scanning, men det er jo også dejlig med den scanning..

Anmeld

15. april 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

Vil bare sige at det var de bedste penge vi har givet ud til baby....

Det er røvt dyrt, men nøj hvor var det bare så super fantastisk himmelsk smuk ja kan slet ikke finde ord for det...
i fik scanningen fordi min graviditet har været rigtig hård, og jeg hvade brug for at se mit barn var raske og sundt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.