(juni) nåh piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. april 2009

SaNiNa

Vil lige hører hvor mange der har født og hvordan i ellers har det...

Ja jeg har ikke født og vilnu osse gerne lige have de sidate 1½ månede med endnu...
Det er blevet rigtig tungt, og er træt hele tiden... vi er helt klar til lillemanden kommer, vi mangler kun engangvaskeklude men vi har masser af vådservietter hvis vi ikke når at købe det, pusletaken er bestil venter bare på den kommer hjem...

Kg er godt nok osse begynd at komme hurtig nu så forsøger på at holde mig i gang så jeg ikke tager alt for meget på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Amelia<3

jeg har heller ikke født endnu, mangler 1½ måned endnu, men jeg glæder mig helt vildt til vores dejlige pige kommer til verdnen

Har været til scanning sidste onsdag og hun er mindre end hun skal være, hun vejer kun 1400 gram, nu vil de holde øjne med om hun vokser som hun skal, men prøver at være positiv. Skal til scanning igen den 13 maj.

Ang ting til babyen har vi ikke købt noget som helst endnu, det gøre vi engang i maj tror jeg, så det glæder jeg mig til...

man tager så hurtigt på, har allerede taget 15-16 kg på.. Men jeg har det super godt....

Anmeld

14. april 2009

Stumpen

arnela87 skriver:

jeg har heller ikke født endnu, mangler 1½ måned endnu, men jeg glæder mig helt vildt til vores dejlige pige kommer til verdnen

Har været til scanning sidste onsdag og hun er mindre end hun skal være, hun vejer kun 1400 gram, nu vil de holde øjne med om hun vokser som hun skal, men prøver at være positiv. Skal til scanning igen den 13 maj.

Ang ting til babyen har vi ikke købt noget som helst endnu, det gøre vi engang i maj tror jeg, så det glæder jeg mig til...

man tager så hurtigt på, har allerede taget 15-16 kg på.. Men jeg har det super godt....

Hvornår er du sat til??

Anmeld

14. april 2009

Stumpen

Ingen fødsel her -har 10 uger endnu og fik at vide af jdm at når man går over første gang er sandsynligheden for at det sker igen stor, så jeg regner med at der er 10-12 uger endnu..

Jeg føler mig ikke tung og besværet endnu, men TRÆT, hold da helt op, men det hjælper nok heller ikke at jeg bare går hjemme.. Har to (vikar)vagter endnu og gør ikke det vilde for at få flere.. Nyder at gå hjemme, men burde komme i omdrejninger med et eller andet

Mht. babys ankomst er intet klar, men vi står måske også og skal flytte inden og måske ikke, hvilket nok også spiller ind på at jeg venter..

Anmeld

14. april 2009

SaNiNa

arnela87 skriver:

15-16kg hold da helt op ja så skal jeg jo ikke brokke mig over jeg har tabet 5 kg på siden feb... og det skulle svare til det lillemand vejer, fostervand og moderkagen.

Så jeg siger ikke mere om vægt...

Hvornår har du termin?

Anmeld

14. april 2009

GryDia

Jeg har heller ikke født endnu, har også stadig 10 uger tilbage.
Her er der styr på alle tingene, men har også alt det fra min datters tid (puslebord, vugge ovs) tøjet mangler dog at blive vasket, og så mangler jeg at købe bleer og mme, men det når jeg nu nok.

Nu skal tiden bare gå og så må vi se hvad der sker, skal til kontrol scanning igen igen igen på næste fredag, og så må vi tage den der fra.

Ligger pt syg på 4 dag med opkast, diarre og mavekramper

Anmeld

14. april 2009

Amelia<3

Stumpen skriver:

Hvornår er du sat til??

Jeg er sat til den 10 juni...

Anmeld

14. april 2009

Amelia<3

Sanne skriver:

15-16kg hold da helt op ja så skal jeg jo ikke brokke mig over jeg har tabet 5 kg på siden feb... og det skulle svare til det lillemand vejer, fostervand og moderkagen.

Så jeg siger ikke mere om vægt...

Hvornår har du termin?

hehe ja jeg syntes også at jeg har taget meget på, men heldigvis var jeg meget tynd før jeg blevet gravid så man kan ikke se jeg har taget så meget på igen... hehe

Jeg har termin den 10 juni...

Anmeld

14. april 2009

Stumpen

arnela87 skriver:

Jeg er sat til den 10 juni...

Okay, jeg er først sat til 26. juni og babyen er lige blevet skønnet til at veje 1300 g og det lød ikke til at være alarmerende, men kan så godt se hvorfor

Anmeld

14. april 2009

Amelia<3

Stumpen skriver:

Okay, jeg er først sat til 26. juni og babyen er lige blevet skønnet til at veje 1300 g og det lød ikke til at være alarmerende, men kan så godt se hvorfor

Ja jeg håber at hun vokser som hun skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.