jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg blev udd i 07 og vi begyndte pb i 10. (har prøvet i 2 år nu)

vi er hhv 24 og 30 år.

Jeg er arbejdsløs men begynder at studere, og vi er ligeglade med det sker mens jeg er studerende.

Det der betyder noget for os er at det overhovedet lykkedes. Jeg vil ikke udsætte det yderligere

kan godt forstå, at i så er ligeglade med, det sker, når du studere men jeg vil jo kun være 19, når det sker her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har ihvertfald fundet ud af at det ikke "bare" kan planlægges mellem 2 uddannelser. Det er ingen selvfølge at man har nemt ved det, men man kan være heldig

man kan altid krydse fingre og håbe jeg har meget let ved at blive gravid, har diverse gynækologer sagt. fik direkte at vide (2. december 2011) at jeg har et underliv, der er skabt til at bære på børn, og jeg har let ved det. og den 10. december blev jeg gravid, som endte ud i en sa 9+4. så noget må der være om det..

Anmeld

23. april 2012

come2

Anonym skriver:

kan godt forstå, at i så er ligeglade med, det sker, når du studere men jeg vil jo kun være 19, når det sker her.

Jeg ser det ikke som en hindring hvis det kan hænge sammen økonomisk selvom i begge studerer, og at i er klar til børn.

Vigtigst af alt er jo at man har hjerterum

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ser det ikke som en hindring hvis det kan hænge sammen økonomisk selvom i begge studerer, og at i er klar til børn.

Vigtigst af alt er jo at man har hjerterum

det bliver på ingen måde en hindring for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.