hej alle.
jeg er kommet dertil, hvor jeg tænker på, hvornår jeg skal have børn.
jeg bliver snart atten, så det skal ikke være nu. jeg går på htx, som tager 3 år, og jeg er færdig det år, jeg bliver 20. jeg/vi har tænkt meget på at blive forældre, efter jeg har afsluttet min htx.
min kæreste og jeg har været sammen i 3 år (til den tid 5 år), han er pt i gang med uddannelse på grundfos, som i alt tager 4 år, dvs han mangler et år af sin uddannelse, når jeg er færdig med htx.
efter htx vil jeg begynde at læse til ingeniør, hvilket jeg er færdiguddannet, når jeg er 26-27 år.
jeg har altid sagt, jeg ville have mit første barn, inden jeg bliver 25, og have alle mine børn, inden jeg er 30.
hvis vi begynder pb når jeg er færdig, eller så det passer med, jeg kan gå på barsel i "sommerferien" efter jeg har afsluttet htx, vil jeg være lige knap 20.
hvis jeg skal gå på barsel, i "sommerferien" efter jeg har afsluttet htx, ville jeg cirka skulle blive gravid i september/oktober, når jeg lige er fyldt 19.
hvis i var i mit/vores sted, ville i så vælge at få børn, når i er færdig med htx og kæresten har 1 år tilbage af sin uddannelse? eller ville i vente, til i var helt færdiguddannet som 26-27 årig.
Anmeld