Hjælp med Clearblue test?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2012

M&N

æ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej tøser.

Jeg er 2 dage fra test dag, og kunne ikke dy da jeg også testede positiv på dette her tidspunkt sidste graviditet. Men det er 3 måneder siden mit indgreb (MA) og derfor er min cyklus ikke 100% regelmæssig. Den har været 35/36/32.

Sidste mens-dag er d. 25/3-12.

Jeg tog en Clearblue digital (ugeindikator) men den sagde ikke-gravid- splittede den ad med det samme og der var så dette bag i.

Hvad betyder det? (Er stadig ikke gået over tid endnu. )
Men hvorfor er der 2 strips i sådan en test? (Det er ikke én som har smittet af, for det kan jo ikke passe med den store tygge blå streg.)

Bedøm selv....

jeg har ladet mig fortælle at der altid er to streger på digitaletest - selvom den viser ikke gravid

Anmeld

23. april 2012

Becks

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej tøser.

Jeg er 2 dage fra test dag, og kunne ikke dy da jeg også testede positiv på dette her tidspunkt sidste graviditet. Men det er 3 måneder siden mit indgreb (MA) og derfor er min cyklus ikke 100% regelmæssig. Den har været 35/36/32.

Sidste mens-dag er d. 25/3-12.

Jeg tog en Clearblue digital (ugeindikator) men den sagde ikke-gravid- splittede den ad med det samme og der var så dette bag i.

Hvad betyder det? (Er stadig ikke gået over tid endnu. )
Men hvorfor er der 2 strips i sådan en test? (Det er ikke én som har smittet af, for det kan jo ikke passe med den store tygge blå streg.)

Bedøm selv....

Den har været oppe før, sådan ser alle clearblue teste ud

Anmeld

23. april 2012

**Ønskebabyen

BabyWish2012 <3 skriver:

æ

Har ligesom de andre hørt at alle digitale teste ser sådan ud. Så du må væbne dig med tålmodighed.

Men noget helt andet, så skal du jo ikke skille en DIGITAL test fra hinanden - forstår ikke hvor du vil hen med det?

På en digital test skal du jo ikke bruge streger til noget........

Anmeld

23. april 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

æ

hvis den skriver ikke gravid må du stole på det.. Ellers prøv en strimmel test og se om den laver 2 streger.. 

Anmeld

24. april 2012

Snuffler25

Der er altid 2streger på clearblue!

Jeg har oplevet nøjagtig det samme engang og skrev og spurgte herinde.. Men fik oplyst der altid er 2 streger og var heller ikk gravid.

Så gør dig selv en tjeneste og smid dem ud de strimler og tænk ikl mere på dem :-)

Stol på display

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.