grunden til mit fravær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2009

ka li ja

jeg vil bare lige skrive grunden til mit fravær.....
her hjemme mener manden jeg bruger mere tid på min com og min tlf end på ham og børnene. jeg mener nu ikke det er tilfældet, men det er ikke noget jeg mener bør ødelægge vores forhold.
så derfor er jeg mest på når jeg er alene hjemme.
nu kommer det jo også helt af sig selv det er blevet bedre vejr, og derfor ryger jeg selvfølgelig også i haven mere.

men så er i med, og jeg forlader jer ikke bare fordi jeg ikke lige er på nogle dage! men det betyder jo selvfølgelig at jeg ikke læser alt... jeg når sjældent om på side 2 ;(

nu kan i se der hurtigt kan tages revance hihi
jeg har da fået smidt et par indlæg
det er godt nok også alt for længe siden jeg har været helt alene hjemme
og jeg må med god samvittighed sidde på sofaen.. ellers kaster jeg op eller skider i bukserne.. det gider jeg alligevel heller ikke udsætte mig selv for hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

linemus

Det er helt i orden, selvom vi savner dig, når du ikke er her. Godt du lige har en sygedag så Men håber da alligevel du snart bliver rask. Skriver lige en note bag øret om, at du ikke når på side 2 - hvis der er noget vigtigt, må vi jo bare sige det igen og igen så

God bedring (selvom jeg synes, det er hyggeligt, du er syg, for jeg er mega doven i dag)

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

ja er det vigtig, så om på side 1 hihi ligesom maden nu her!
ja jeg syntes også det er hyggeligt at være syg i dag. tiden er i hvert fald gået stærkt.. hehe men jeg har godt nok også fået skrevet meget i dag

Anmeld

14. april 2009

Kaufie

Ja, det er lige med at finde en balance.

Her brokker jeg mig hvis manden sidder foran computeren og spiller rollespil flere aftner i træk - så jeg må også moderere mit forbrug lidt.

Og så er det godt med en sygedag af og til - her er det sønnike, der har fået skoldkopper, og ligger han endelig og koger i vognen, så nu kobler jeg af foran computeren.

God bedring med mavsen

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Ja, det er lige med at finde en balance.

Her brokker jeg mig hvis manden sidder foran computeren og spiller rollespil flere aftner i træk - så jeg må også moderere mit forbrug lidt.

Og så er det godt med en sygedag af og til - her er det sønnike, der har fået skoldkopper, og ligger han endelig og koger i vognen, så nu kobler jeg af foran computeren.

God bedring med mavsen

takker!
og god bedring med bette musen.
ja det er med at udnytte når der endelig er fred til at være her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.