At blive jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

132319

Frøken J. skriver:

Er det ikke super givende? Til trods for alle de negative punkter

Jo, jeg elsker det

Dog vil jeg sige at hospitalsverdenen slet ikke er mig og aldrig bliver det.

Jeg er hjemmesygeplejerske og synes det er rart at komme i folks egne hjem og håndtere sygeplejeopgaver der ikke er voldsomt komplekse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Frøken J.

132319 skriver:

Jo, jeg elsker det

Dog vil jeg sige at hospitalsverdenen slet ikke er mig og aldrig bliver det.

Jeg er hjemmesygeplejerske og synes det er rart at komme i folks egne hjem og håndtere sygeplejeopgaver der ikke er voldsomt komplekse

Det kan jeg godt forestille mig Der er i hvert fald en anden verden med stress og jag i hospitalsverdenen!

Anmeld

22. april 2012

132319

Frøken J. skriver:

Det kan jeg godt forestille mig Der er i hvert fald en anden verden med stress og jag i hospitalsverdenen!

Præcis og mega hyggeligt at lære folk bedre at kende end patienter på hospitaler der blot er indlagt i en kort periode

Jeg kunne også godt tænke mig at blive sundhedsplejerske engang men det kræver at jeg har arbejdet på en børneafdeling og de jobs hænger ikke på træerne

Men sygeplejeuddannelsen er fuld af muligheder og det er det jeg godt kan lide ved det, at man ikke er "tvunget" til en fast type job

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

132319 skriver:

Præcis og mega hyggeligt at lære folk bedre at kende end patienter på hospitaler der blot er indlagt i en kort periode

Jeg kunne også godt tænke mig at blive sundhedsplejerske engang men det kræver at jeg har arbejdet på en børneafdeling og de jobs hænger ikke på træerne

Men sygeplejeuddannelsen er fuld af muligheder og det er det jeg godt kan lide ved det, at man ikke er "tvunget" til en fast type job