støjende katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

mpr

Mira0911 skriver:

Min kat er også indekat... Hun begynder snakkeriet hver gang om aften/natten når jeg går i seng... 

Ham her får lejligheds kulder omkring kl 21 om aftenen og så køre det ellers afsted derfra og er svært at underholde ham nok til at han tier stille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mira0911

Chel1992 skriver:

Ham her får lejligheds kulder omkring kl 21 om aftenen og så køre det ellers afsted derfra og er svært at underholde ham nok til at han tier stille

Okey, jeg har ikke lige nogle råd... 

Som andre skriver, så tror jeg ikke man kan gøre ret meget ved det... 

Anmeld

22. april 2012

LilleLene

Chel1992 skriver:

Er der nogen af jer der har råd til hvordan man kan lærer sin kat ikke at snakke konstant ?

Min dejlige misser har en meget spinkel og skinger stemme hvilket han tydeligt udtrykker dagligt og min forlovede er ved at blive godt træt af ham (desværre), han er meget opmærksomheds krævende og vi putter, leger osv med ham meget i løbet af en dag men når det kommer til om aftenen så går snakke tøjet igang og så er der bare intet der kan få ham til at holde mund.. Kan mærke det har påvirket stemningen herhjemme mange gange på det seneste hvor kæresten er blevet irriteret på katten og det så er gået ud over mig i form af at han har virket sur eller gnaven.. :s  Ville være fantastisk hvis nogen havde nogle råd, har prøvet at spørge på dyrehospitalet men der var ikke rigtig noget jeg kunne bruge.

er han neutraliseret ?

Anmeld

22. april 2012

mpr

Fenja09 skriver:

Ja, så må i se om i ikke kan få jer en legekammerat til ham  Vores hankat er rigtig gode venner med vores hund, men det er vores hunkat til gengæld ikke

Kender godt racen, min hankat er en blanding af Hellig Birma og Colorpoint Perser og vores hunkat er ren Klassisk Perser. Flotte misser  Kunne godt være at det var en Siameser du havde for de snakker KONSTANT hehe men det ville du nok være klar over, hvis du havde købt sådan en, for det hører jo med til charmen ved den race.

Årh en colorpoint perser er også en flot kat

Men ja vi overvejer at skulle have en cavalier king charles spaniel som lege kammerart til ham fordi den er cirka samme størrelse og meget blid Ham her kan man tage med hen til en hver der har hund så længe hunden ikke har noget imod katte så har han heller ikke noget imod hunden

Anmeld

22. april 2012

mpr

LilleLene skriver:

er han neutraliseret ?

Ja

Anmeld

22. april 2012

LilleLene

Chel1992 skriver:

Ja

nå okay

Men min inde han kat går også og snakker RIGTIG meget for tiden, jeg har en ide om at det er fordi dete r forår, så han er nok bare liderlig selvom han er neutraliseret

Anmeld

22. april 2012

Zeus

Chel1992 skriver:

Man kan altid håbe ^^ Men racen snakker normalt heller ikke så meget det er kun fordi han har lidt perser i sig nogle generationer tilbage

Min er helt almindelig huskat... Nøj hvor kan man være træt af ham sent på dagen, og han lige tager sig mjave tur nr. 14 den dag

Anmeld

22. april 2012

Fenja09

Chel1992 skriver:

Årh en colorpoint perser er også en flot kat

Men ja vi overvejer at skulle have en cavalier king charles spaniel som lege kammerart til ham fordi den er cirka samme størrelse og meget blid Ham her kan man tage med hen til en hver der har hund så længe hunden ikke har noget imod katte så har han heller ikke noget imod hunden

Ja, synes generelt at maskekatte og blå øjne er smukke  

Vi har en Schæfer og hun kan kun lide vores hankat og kan lige acceptere at vi også har hunkatten, ellers jagter hun katte. Lidt mærkeligt, men sådan har hun gjort fra hun var hvalp, så det bliver vi nødt til at acceptere.

Synes Cavalier lyder som en god idé, er også helt vild med den race og ja størrelsen er også god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.