støjende katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

mpr

Jeg tror han gerne vil ud når det bliver aften, derfor snakker han. Katte er jo aktive om natten, han snakker nok meget der fordi at det er den tid han "står op" og så synes han der skal ske noget.

Sådan var mine. Er der ikke mulighed får at han kan komme og bruge noget energi og få nogle kattevenner?

Desværre, men han har mulighed for at komme ud på vores altan hvilket han også er super glad for, men at komme ud og få katte venner kommer ikke til at ske før vi har mulighed for at få flere katte selv Han er en kat der har kostet 7 tusind kroner fra killing så at han bare får lov til at løbe frit kommer ikke til at ske

Håber på at vi kan flytte i hus inden for det næste halve års tid (bor i lejlighed på 1 sal lige pt) og så skal vi have lavet en løbe gård til ham så han kan komme ud når han vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

mpr

Fenja09 skriver:

Ja, så ville det være dumt at anskaffe sig en til lige nu  men hvis i inden for nærmeste fremtid ( som du skriver) flytter til et sted, hvor det er underordnet hvor mange katte i har, så ville jeg nok finde en kat til - ikke kun fordi han snakker meget, men fordi han er indekat.

Og så må din kæreste altså lige bide hans snakkeri i sig

Hvad er det for en race i har? Fordi nogen racer har jo tendens til at snakke meget.

/Fenja

Har også snakket meget med kæresten om det og har lovet min bonusdatter at vi kan få en killing når vi engang flytter men vil gerne have en af samme race fordi selve racen er god indekat Men vi har også snakket om at få en lille hund som han kunne lege med Han er nemlig ligeglad med hunde men andre katte har han svært ved at vænne sig til

Det er en Hellig Birma men de af natur snakker ikke forfærdelig meget men fordi han har noget perser i ham nogle generationer tilbage så snakker han mere end de burde

Anmeld

22. april 2012

Zeus

Sandt Den skal også have lov til at udtrykke sig jo

Ja en anden kat ville helt sikkert give ham lidt, men så længe at en ekstra kat er udsmidnings grund fra lejligheden så må det lige vente et halvt års tid til vi har fundet noget andet Men ja så er der vel bare ikke noget at gøre andet end at lege med ham når han begynder at snakke ^^

Vores ene kat er også en 'snakker'

Vi fik en ny kat for 3 mdr siden, og han snakkede mindre end han plejede til at starte med, men nu snakker han lige så meget som han plejede at gøre.. Så det er ikke altid en løsning

Vi fik dog nr 2 til pigerne, ikke for hans skyld, da han åbenbart ikke kan lide børn  Han gør dem ingenting, han er bare kun interesseret i voksent selskab  

Anmeld

22. april 2012

mpr

Zeus skriver:

Vores ene kat er også en 'snakker'

Vi fik en ny kat for 3 mdr siden, og han snakkede mindre end han plejede til at starte med, men nu snakker han lige så meget som han plejede at gøre.. Så det er ikke altid en løsning

Vi fik dog nr 2 til pigerne, og ikke for hans skyld, da han åbenbart ikke kan lide børn  Han gør dem ingenting, han er bare kun interesseret i voksent selskab  

Vi er så heldige med at vores er rigtig børnevenlig og legesyg Så det er i hvert fald ikke et problem her ^^

Men ja det kan godt være det ikke er så slemt hvis man har 2 for så kan de tumle med hinanden natten igennem

Anmeld

22. april 2012

Glad Giraf

Er han kastreret? Det kan nogle gange ligge en dæmper på dem

Anmeld

22. april 2012

Fenja09

Chel1992 skriver:

Har også snakket meget med kæresten om det og har lovet min bonusdatter at vi kan få en killing når vi engang flytter men vil gerne have en af samme race fordi selve racen er god indekat Men vi har også snakket om at få en lille hund som han kunne lege med Han er nemlig ligeglad med hunde men andre katte har han svært ved at vænne sig til

Det er en Hellig Birma men de af natur snakker ikke forfærdelig meget men fordi han har noget perser i ham nogle generationer tilbage så snakker han mere end de burde

Ja, så må i se om i ikke kan få jer en legekammerat til ham  Vores hankat er rigtig gode venner med vores hund, men det er vores hunkat til gengæld ikke

Kender godt racen, min hankat er en blanding af Hellig Birma og Colorpoint Perser og vores hunkat er ren Klassisk Perser. Flotte misser  Kunne godt være at det var en Siameser du havde for de snakker KONSTANT hehe men det ville du nok være klar over, hvis du havde købt sådan en, for det hører jo med til charmen ved den race.

Anmeld

22. april 2012

Zeus

Chel1992 skriver:

Vi er så heldige med at vores er rigtig børnevenlig og legesyg Så det er i hvert fald ikke et problem her ^^

Men ja det kan godt være det ikke er så slemt hvis man har 2 for så kan de tumle med hinanden natten igennem

Her har det ikke hjulpet med en kat nr 2

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Min kat er også indekat... Hun begynder snakkeriet hver gang om aften/natten når jeg går i seng... 

Anmeld

22. april 2012

mpr

Nina1988 skriver:

Er han kastreret? Det kan nogle gange ligge en dæmper på dem

Ja han blev kastreret juni sidste år vil mene det lagde en dæmper på ham de første par uger men er kommet godt op igen

Anmeld

22. april 2012

mpr

Zeus skriver:

Her har det ikke hjulpet med en kat nr 2

Man kan altid håbe ^^ Men racen snakker normalt heller ikke så meget det er kun fordi han har lidt perser i sig nogle generationer tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.