Hvor er det forfærdeligt at være skruk :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. april 2012

mpr

Har været utrolig skruk i en lang periode tror det var 4-5 måneder i streg hvor jeg ikke kunne snakke om andet end baby.. Så fik jeg lagt det på hylden og koncentrerede mig om skolen osv.

Så i dag kommer min bonusdatter til at kalde mig mor da hun siger farvel inden hun skal hjem til sin mor igen, det var meget uforventet for mig og hun selv blev også forbavset over at have sagt det, og havde skyndt sig at ændre det til at sige mit navn bagefter.

Men lige siden har jeg bare siddet med et lille smil på læben og det hele er bare startet forfra er total skruk og kan ikke andet end sidde og være misundelig på alle jer der skriver om test's og graviditeter, og det er svært at holde mig i ro og holde min mund, ved at vi vil forsøge i løbet af de næste 2 år men ved ikke hvornår Er nærmest nød til at bide mig selv i tungen for at holde min bøtte for har virkelig lyst til at snakke baby med kæresten igen ^^ Ved bare han ikke gider lige nu og her, han har vist planer om at emnet slet ikke skal lukkes op igen før om et halvt år ^^'''

Er der andre der bare bliver angrebet af skrukhed fra det ene sekund til det anede bare fordi der sker et eller andet eller der bliver sagt et eller andet? Ved slet ikke hvordan jeg skal slippe af med den igen :3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Clisolka

Chel1992 skriver:

Har været utrolig skruk i en lang periode tror det var 4-5 måneder i streg hvor jeg ikke kunne snakke om andet end baby.. Så fik jeg lagt det på hylden og koncentrerede mig om skolen osv.

Så i dag kommer min bonusdatter til at kalde mig mor da hun siger farvel inden hun skal hjem til sin mor igen, det var meget uforventet for mig og hun selv blev også forbavset over at have sagt det, og havde skyndt sig at ændre det til at sige mit navn bagefter.

Men lige siden har jeg bare siddet med et lille smil på læben og det hele er bare startet forfra er total skruk og kan ikke andet end sidde og være misundelig på alle jer der skriver om test's og graviditeter, og det er svært at holde mig i ro og holde min mund, ved at vi vil forsøge i løbet af de næste 2 år men ved ikke hvornår Er nærmest nød til at bide mig selv i tungen for at holde min bøtte for har virkelig lyst til at snakke baby med kæresten igen ^^ Ved bare han ikke gider lige nu og her, han har vist planer om at emnet slet ikke skal lukkes op igen før om et halvt år ^^'''

Er der andre der bare bliver angrebet af skrukhed fra det ene sekund til det anede bare fordi der sker et eller andet eller der bliver sagt et eller andet? Ved slet ikke hvordan jeg skal slippe af med den igen :3

Yes, jeg er i den grad skruk!!! (og det var mig der aldrig nogensinde skulle have børn )

Jeg har været skruk siden Isabella var 3 mrd, men tiden (og pladsen) skal lige være med os, før vi begynder på en lillesøster/lillebror 

Anmeld

22. april 2012

SjeBets

Jeg er skide hamrende skruk. Men arg ... vil ikke have flere børn ... eller det er det som jeg har sagt til alle og især min kæreste, at jeg vil IKKE have børn med ham, jeg har to med en anden og han har to , det må være fint ... MEN føj jeg her skruk ...

Anmeld

22. april 2012

mpr

Babymor2010 skriver:

Yes, jeg er i den grad skruk!!! (og det var mig der aldrig nogensinde skulle have børn )

Jeg har været skruk siden Isabella var 3 mrd, men tiden (og pladsen) skal lige være med os, før vi begynder på en lillesøster/lillebror 

Ja det er utroligt hvordan man kan ændre mening ^^

Ja vi har desværre heller ikke pladsen til det da vi kun har en 3 værelses :s  Men det fjerner desværre ikke min skrukhed har flere gange overvejet at vi jo bare kan lave stuen om til baby værelse men ja sjovt nok er kæresten ikke helt med på den ^^''

Anmeld

22. april 2012

mpr

SjeBets skriver:

Jeg er skide hamrende skruk. Men arg ... vil ikke have flere børn ... eller det er det som jeg har sagt til alle og især min kæreste, at jeg vil IKKE have børn med ham, jeg har to med en anden og han har to , det må være fint ... MEN føj jeg her skruk ...

Vil gerne selv have 4 i alt i løbet af min tid så det bliver altså 5 børn vi skal håndtere engang!

Men kan godt forstå at når du allerede har 2 og din kæreste har 2 at du måske ikke ønsker flere ^^

Men gud hvor er det belastende at være skruk! Har virkelig bare lyst til at smide p-pillerne og bare gå igang

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Chel1992 skriver:

Ja det er utroligt hvordan man kan ændre mening ^^

Ja vi har desværre heller ikke pladsen til det da vi kun har en 3 værelses :s  Men det fjerner desværre ikke min skrukhed har flere gange overvejet at vi jo bare kan lave stuen om til baby værelse men ja sjovt nok er kæresten ikke helt med på den ^^''

Haha ja, man har en holdning til man tager en ny 

Her bor vi så kun i en 2 vær., så vi venter på den første og bedste lejlighed der dukker op - jeg glæææææder mig til at Isabella kan få sit eget værelse 

Anmeld

22. april 2012

mpr

Babymor2010 skriver:

Haha ja, man har en holdning til man tager en ny 

Her bor vi så kun i en 2 vær., så vi venter på den første og bedste lejlighed der dukker op - jeg glæææææder mig til at Isabella kan få sit eget værelse 

Ja jeg er jo så mega besværlig Jeg vil gerne flytte i et hus med masser af værelser så jeg kan fylde det op med børn ^^ Men kæresten vil gerne i en 5 værelses lejlighed så der skal vi også blive enige før noget kan blive aktuelt

Min bonusdatter har jo det ekstra værelse som sit så det kan jo ikke blive evt baby værelse ^^''

Anmeld

22. april 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

MIG !!!! 

Det er ikke til at holde ud, ved mig kommer det også i perioder.. Og bliver sparket igang af nogle få ting ..  

Anmeld

23. april 2012

Karoline27

Jeg kender det bare alt for godt!  Man er ved at blive helt skør!

Anmeld

4. maj 2012

Jupiter

Jeg har været lige der hvor du er nu!

På én måned kom fire par i vores omgangskreds og fortalte at de skulle have en baby.

Jeg har været klar i tre år, og kæresten har været klar over det.

Men da vi fik de her fire bomber, gik jeg helt ned. Jeg blive rigtig ked af at jeg ikke kunne glæde mig på deres vegne, men bare var skide jaloux.

Kæresten kunne godt se hvor meget det betød for mig og han sagde at han ville tænke over det, men gad ikke snakke mere om det!

Så jeg gik og var rigtig frustreret - jeg ville jo vide hvad han tænkte!

Efter en uges tid kom han hjem og sagde at han gerne ville være med til at lave en baby

Så selvom det var hamrende svært at holde mund, så tror jeg det gav ham ro til at danne sin egen forestilling om det at få en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.