michelledam skriver:
Det er en meget speciel men vidunderlig følelse. Det rør en utrolig meget. Og det er så dejligt at vide at den lille har det godt og er i fuldgang med at vokse sig større. Isabella sparkede ekstremt meget. Også tilsidst. Jeg havde så ondt i maven tilsidst i min graviditet fordi hun sparkede og skubbede så meget. Men vi fik også afvide at hun havde meget plads tilsidst også. Hun kunne stadig vende sig rundt. Men min mave var også kæmpe. Jeg skulle have pks så det betød ikke så meget at hun kunne vende rundt hvis hun ville.
Men bare vendt til din baby en dag vender rundt inde i maven. Det er så vildt. Lidt ubehageligt men helt vildt. Og når maven begynder og få meget mærkelig former pga baby ligger lidt sjovt. Jeg glæder mig til jeg skal igennem den oplevelse igen. For selvom det kan være hårdt at være gravid så er det også det mest fantastiske i verden.
Det må virkelig være en utrolig oplevelse, at se hele maven hoppe og danse
hehe. Jeg synes det er så vildt at tænke på at der faktisk er noget inden i mig som lever! Jeg ved ikke rigtigt om det er fordi det ikke helt er gået op for mig endnu, at jeg skal være mor, da min mave ikke er så stor endnu. Men da jeg mærkede de første små spark, var det som om det gik lidt mere op for mig! 

Må jeg spørge hvordan det kunne være du skulle have pks? 
Anmeld