Spark fra baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

MMOGM

vitapigen skriver:

Jeg mener det var i uge 19 jeg selv kunne mærke spark og i uge 20 kunne min kæreste også mærke det

Så han kan sikkert snart mærke jeres baby

Det håber jeg virkelig, for det er jo helt fantastisk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Masig

Mikkala91 skriver:

Hvornår kan sparkene fra baby, mærkes af faderen? 

Jeg mærkede de første spark 16+5, kæresten mærkede det første lille spark 19+1... han var lidt i tvivl om han mærkede det, men da jeg jo også mærkede det, kunne jeg garantere ham at det var det han mærkede hehe.... Men fra uge 20 kunne han mærke det tydeligt...

Anmeld

22. april 2012

vitapigen

Mikkala91 skriver:

Det håber jeg virkelig, for det er jo helt fantastisk! 

Ja det er så livsbekræftende

Anmeld

22. april 2012

MMOGM

Masig skriver:

Jeg mærkede de første spark 16+5, kæresten mærkede det første lille spark 19+1... han var lidt i tvivl om han mærkede det, men da jeg jo også mærkede det, kunne jeg garantere ham at det var det han mærkede hehe.... Men fra uge 20 kunne han mærke det tydeligt...

Håber også han snart kan dele glæden med mig!   hihi

Anmeld

22. april 2012

MMOGM

vitapigen skriver:

Ja det er så livsbekræftende

Fuldstændig!  Vi så sidst baby til NF scanning i midten af marts, og skal først til MD scanning 3 maj, så det er dejligt at vide at der sker noget inde i mavsen, det beroligere en lidt synes jeg  især når der er så længe mellem scanningerne hihi  

Anmeld

22. april 2012

vitapigen

Mikkala91 skriver:

Fuldstændig!  Vi så sidst baby til NF scanning i midten af marts, og skal først til MD scanning 3 maj, så det er dejligt at vide at der sker noget inde i mavsen, det beroligere en lidt synes jeg  især når der er så længe mellem scanningerne hihi  

Jeg kan også huske at tiden mellem NF og MD var uendelig lang fordi man netop ikke vidste og den lille levede...

Anmeld

22. april 2012

MMOGM

vitapigen skriver:

Jeg kan også huske at tiden mellem NF og MD var uendelig lang fordi man netop ikke vidste og den lille levede...

Lige præcis, man bliver lidt nervøs i mellemtiden synes jeg  Så det er super skønt at mærke nogle spark, så man ved der er liv 

Anmeld

22. april 2012

Masig

Mikkala91 skriver:

Håber også han snart kan dele glæden med mig!   hihi

Det er jeg sikker på

Men der kan godt gå noget tid før han sådan rigtig for alvor kan mærke det rigtig sjove... det er først nu at min kæreste virkelig kan mærke det, og først nu babyen er så aktiv at han rent faktisk gider bevæge sig når kæresten lægger hånden på... Vi har haft mange forgæves forsøg hvor jeg har sagt "så nu sparker han, mærk lige" og så snart han lagde hånden på så stoppede baby... Typisk hehe... De første par gange var vist mere held end forstand hehe...

Men hvis din kæreste er tålmodig nok og gider have hånden liggende noget tid, så er jeg sikker på han nok snart skal kunne mærke noget

Anmeld

22. april 2012

JH12

Det er MEGET forskelligt.. her kunne farmand mærke spark fra 19+4

Anmeld

22. april 2012

MMOGM

Masig skriver:

Det er jeg sikker på

Men der kan godt gå noget tid før han sådan rigtig for alvor kan mærke det rigtig sjove... det er først nu at min kæreste virkelig kan mærke det, og først nu babyen er så aktiv at han rent faktisk gider bevæge sig når kæresten lægger hånden på... Vi har haft mange forgæves forsøg hvor jeg har sagt "så nu sparker han, mærk lige" og så snart han lagde hånden på så stoppede baby... Typisk hehe... De første par gange var vist mere held end forstand hehe...

Men hvis din kæreste er tålmodig nok og gider have hånden liggende noget tid, så er jeg sikker på han nok snart skal kunne mærke noget

Det er så typisk når man siger de skal ligge hånden, og så er der ikke noget  hehe. Vi må bare være lidt tålmodige herhjemme, selvom det er meget svært hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.