Isolde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kan godt lide det. Det er anderledes og det går jeg ind for :P

Kh Jeanne, med sønnen Jesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

Lis

Super smukt navn,
jeg er selv på jagt efter lidt anderledes/ specielle navne, det er dejligt at komme ind i en klasse hvor der er forskellige navne og ikke alle render rundt med et ganske almindeligt navn;) Bliver jo helt forvirret, tror man snakker om Mads men nej ikke den mads:D forstår du hvad jeg mener, hi hi..
Kh Lis

Anmeld

19. marts 2008

Munder

Det er ikke lige min stil, men da rigtig sødt.

Når alt kommer til alt, er det jo Jer der skal leve med navnet;)

Held og lykke med det.
:P Dorte

Anmeld

19. marts 2008

OKtober projekt

Dejligt med jeres synspunkter - vil gerne hører dem alle både negative og positive.

Anmeld

19. marts 2008

Heidi.

Jeg syntes det er anderledes, men ville ikke selv vælge det.. Andrea Elisabeth Roudolphs datter hedder det..

Kh Heidi hvis piger hedder Frederikke & Phillipa

Anmeld

17. november 2009

christa1982

hejsa !!!

Jeg synes Isolde er både smukt og anderledes... er personligt ikke selv til pigenavne som er alt for prinsesse-tuttenutte-agtige, og synes Isolde er lige tilpas når det gælder dét.

Skal selv have en lille pige her sidst på måneden og hun skal hedde Isolde til mellemnavn..... Freya Isolde Bisgaard Nielsen

Og så er der endnu ikke ret mange børn der hedder det, og det synes jeg bestemt ikke gør noget.....

mange knus Christina

Anmeld

17. november 2009

Camilla_a

Jeg synes det er flot navn. Er ikke så meget til de almindelige navne

Hilsen Camilla som har drenge der hedder Frey og Loke

Anmeld

17. november 2009

Lærke90

Jeg elsker navnet - havde de også selv oppe at vende

Anmeld

17. november 2009

UngMor83

Synes det er rigtig flot. Har en veninde der har en datter der hedder Anna Isolde. Og hendes søn hedder Arthur. Jeg elsker gammeldags navne.

>> Sonja med Astrid Johanna og Sigrid Katarine <<

Anmeld

17. november 2009

oo

Isolde er rigtig flot og leder tankerne hen på middelalderen, hvor myten om Tristan og Isolde stammer fra. Jeg læste en af udgaverne for nogle år siden, og det er en meget smuk historie. Romeo og Julie er bygget over Tristan og Isoldes historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.