Isolde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.874 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

OKtober projekt

Hvad sys I om navnet Isolde??:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Nadi

Jeg kan godt lide navnet, havde det faktisk på forslagstavlen da vi ventede os. Men har hørt at det betyder udsalg!! Og selvom det skulle være tilfældet så synes jeg det er pænt :)

-Nadia

Anmeld

18. marts 2008

OKtober projekt

Jeg har lige slået navnet op - det stammer fra en opera hvor prinsessen hedder isolde. Har ikke fundet nogen steder, at navnet skulle betyde "udsalg - men selvom det så gør ja så er jeg(L) forelsket i det navn

:D:D:D

Anmeld

18. marts 2008

Regine

det hedder min mors kat...hehe;)

Anmeld

18. marts 2008

OKtober projekt

8(Perfekt:D

Anmeld

19. marts 2008

Balderson

Hej

For at være helt ærlig, så er jeg ikke særlig vild med det navn.. Jeg er mere til rigtige gammel daws navne som Dagmar, Laurine, Ingeborg, Olga osv..

Men sådan er vi jo alle så forskellige :)

Mvh

Anmeld

19. marts 2008

TbCp

Possibly derived from a Welsh root meaning "beautiful". In Celtic legend she was an Irish princess betrothed to King Mark of Cornwall. She became the lover of his knight Tristan, which led to their tragic deaths.

Sådan står der om Isolde.... :D Så ikke noget udsalg her ihvertfald

Anmeld

19. marts 2008

Natasja

Øh er det et pigenavn?? Hehe

Ja sorry, men ka ikk helt høre det, selv om der er en der nævner noget med en prinsesse..
Bryder mig heller ikk om navnet, men det er jo heller ikk os der skal bestemme hva dit barn ska hedde.. Så længe du selv har det godt med det, så s*** hul I hva vi andre synes..

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

19. marts 2008

Pia.

Jeg er ikke så vild med det - men mine børn hedder jo også Mikkel, Mille & Mads så det siger jo nok lidt om de anderledes navne i mine ører - jeg er til helt alm. danske brugte navne.... ;)

(H) - fra Pia.

Anmeld

19. marts 2008

Bamseboet :D

Jeg er heller ikke så vild med det, :S

jeg er også mest til de alm. danske navne...

(H) fra Helle med børnene Bjørn og Mille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.