Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Nej og lige om lidt kommer der en smuk prinsesse
Nej og lige om lidt kommer der en smuk prinsesse
Ja det er helt vildt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Pyyha så gik der endnu en uge.Jeg er begyndt at kunne mærke at kroppen er mere belastet, og har en del plukkeveer der indimellem nover en hel del. (Det kan føles som knive der bliver stukket op nede fra og så lige drejet lidt rundt, av siger jeg bare)Tror min krop er begyndt på de forberedende øvelserMen ellers har jeg det rigtig godt, og nyder Filuccas spark.Vi glæder os begge to mere og mere til at møde hende, det bliver så fantastisk. Vi er klar til hun kommer, så nu er det bare ventetiden der skal gåJeg er ved at være rigtig spændt på fødslen og tiltider også en smule bange. Men tror det er uvisheden om hvordan det kommer til at forløbe, hvor ondt gør det, har lillepigen det godt under hele forløbetMen disse tanker er jeg sikker på at mange af jer har/har haftKram
Pyyha så gik der endnu en uge.Jeg er begyndt at kunne mærke at kroppen er mere belastet, og har en del plukkeveer der indimellem nover en hel del. (Det kan føles som knive der bliver stukket op nede fra og så lige drejet lidt rundt, av siger jeg bare)Tror min krop er begyndt på de forberedende øvelserMen ellers har jeg det rigtig godt, og nyder Filuccas spark.Vi glæder os begge to mere og mere til at møde hende, det bliver så fantastisk. Vi er klar til hun kommer, så nu er det bare ventetiden der skal gåJeg er ved at være rigtig spændt på fødslen og tiltider også en smule bange. Men tror det er uvisheden om hvordan det kommer til at forløbe, hvor ondt gør det, har lillepigen det godt under hele forløbetMen disse tanker er jeg sikker på at mange af jer har/har haftKram
Smuk babyhule som altid...
Og man kan se den er sunket en del, så klart du har ondt, når hun borrer sig ned i dit bækken...
nu er det snart søde!!!!
Kruse90 skriver: åårh tak sødeHåber ikke hun venter alt for længe efter termin med at melde sin ankomst Er jo ved at være så spændt
åårh tak sødeHåber ikke hun venter alt for længe efter termin med at melde sin ankomst Er jo ved at være så spændt
Det kan jeg godt forstå! Det bliver helt fantastisk at se hende for første gang. Glæder mig helt på jeres vegne
ønskebarn74 skriver: Smuk babyhule som altid... Og man kan se den er sunket en del, så klart du har ondt, når hun borrer sig ned i dit bækken... nu er det snart søde!!!!
Tak skønneJa den er sunket en del Så ja det beskriver også mine smerterGlæder mig så meget
Miss Church skriver: Det kan jeg godt forstå! Det bliver helt fantastisk at se hende for første gang. Glæder mig helt på jeres vegne
Ja det bliver kæmpe stortHvor er du sød
Kruse90 skriver: Ja det er helt vildt
Fantastisk, glæder mig til at det bliver min tur
metski83 skriver: Fantastisk, glæder mig til at det bliver min tur
Det kan jeg godt forståDet skal nok blive jeres tur
Nej hvor er den fin Nu er du snart ved ende.. Tænk sig at tiden allerede er gået
Kruse90 skriver: Det kan jeg godt forståDet skal nok blive jeres tur
Det håber jeg.
Syntes det kan være svært at se positivt på det
metski83 skriver: Det håber jeg. Syntes det kan være svært at se positivt på det
Det kan jeg godt forståHold modet oppe. Er sikker på at i nok skal blive forældre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128