Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pyyha så gik der endnu en uge.Jeg er begyndt at kunne mærke at kroppen er mere belastet, og har en del plukkeveer der indimellem nover en hel del. (Det kan føles som knive der bliver stukket op nede fra og så lige drejet lidt rundt, av siger jeg bare)Tror min krop er begyndt på de forberedende øvelserMen ellers har jeg det rigtig godt, og nyder Filuccas spark.Vi glæder os begge to mere og mere til at møde hende, det bliver så fantastisk. Vi er klar til hun kommer, så nu er det bare ventetiden der skal gåJeg er ved at være rigtig spændt på fødslen og tiltider også en smule bange. Men tror det er uvisheden om hvordan det kommer til at forløbe, hvor ondt gør det, har lillepigen det godt under hele forløbetMen disse tanker er jeg sikker på at mange af jer har/har haftKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du bare blivet stor og flot!
Held og lykke med det hele, hvis hun snart vil ud og se den store verden
tanja. skriver: Smuk mavse
Smuk mavse
Tusind takHvordan står det til hos jer??
Miss Church skriver: Hvor er du bare blivet stor og flot! Held og lykke med det hele, hvis hun snart vil ud og se den store verden
åårh tak sødeHåber ikke hun venter alt for længe efter termin med at melde sin ankomst Er jo ved at være så spændt
Du er så fin
Helt utroligt det er lige om lidt
Du er så fin med den mave
Synes det er lidt vildt at tænke på, at det allerede er lige om lidt
Håber hun snart kommer ud til jer
metski83 skriver: Du er så fin Helt utroligt det er lige om lidt
TaarkJa det er ikke rigtig til at forstå. SYntes jo ikke det er så langtid siden at jeg fik lagt det smukkeste 8cellet æg op nede på Brædstrup Fertilitets klinik.
Nessie skriver: Du er så fin med den mave Synes det er lidt vildt at tænke på, at det allerede er lige om lidt Håber hun snart kommer ud til jer
Tak sødeJa det er helt vildt at tænke påTusind tak, det håber vi også. Det er så vildt at man aldrigved om man vågner om natten med veer eller evt. vandafgang
Kruse90 skriver: TaarkJa det er ikke rigtig til at forstå. SYntes jo ikke det er så langtid siden at jeg fik lagt det smukkeste 8cellet æg op nede på Brædstrup Fertilitets klinik.
Nej og lige om lidt kommer der en smuk prinsesse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128