Sko til dp'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Nadi

Altså det er ikke hende der skal have sko, men her imorges sagde hun at Oliver skulle have kondisko med imorgen istedet for sine støvler. Og så er ? jo bare om han skal have sine puma kondier med eller om vi skal ud og købe nogle billigere til ham

Han har to par sommersko, og han har jo i princippet kun brug for et par. Men jeg ville også bare være træt af det hvis puma'erne blev ødelagte/møgbeskidte så kan ikke kan bruge dem herhjemme.

What to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

ka li ja

ja jeg er jo ude i af det skal dp slet ikke bestemme. et skal du....
sidste år købte jeg et par sko til 500kr og de blev næsten ikke brugt... det er jeg træt af nu så jeg ville jo bare gi ham de dyre på, for at de blev brugt. de vokser alt alt for hurtigt ud af dem. de kan jo ikke gemmes... og hvor tit skal i noget der er så pænt at de ikke bare kan vaskes??

hvis han har 2 PAR SOMMERSKO, HVORFOR SKAL HAN SÅ UD OG HA NYE? Ups caps..

jeg går meget op i at det er ordeligt fodtøj så længe de er så små, og i dp bruger de nok skoene mest. så der villle jeg vælge at sende de gode med ned.
men selvom pumaerne er dyre, er det jo ikke sikkert det er de bedste for hans små fødder??

jeg ved ikke lige om jeg hjalp der... men jeg ville aldrig købe billige sko til mine børn når de ikke er ældre. det er nu deres fødder tager form, både efter det gode og dårlige

Anmeld

14. april 2009

Tynen

Jeg ville da bare give ham Pumaerne på.
De skal jo bruges og forhåbentlig kan de holde til det med den pris

Købte, som Kalaha, et par dyre sko til 499,- sidste år som hun skulle bruge til pænt..
Til PÆNT??! Jamen prøv lige at hør det!
De blev brugt 4 gange før hun voksede ud af dem og jeg endte med at være bitter over at hun ikke bare havde fået lov at give den gas i dem og slide dem op.

Synes det er dumt at købe et par sko mere. Han kan måske ikke engang nå at slide det ene af parene op før de er vokset ud af dem.
Så ville jeg hellere gemme pengene til sandaler

Det korte af det lange er at jeg er MEGET ENIG med Kalaha!!

Anmeld

14. april 2009

linemus

Hvornår er det, du tænker, han skal bruge de Puma sko? Tror du ikke de bliver slidte og grimme derhjemme? Én tur - ÉN - på scooteren, så kan du ikke se, de er nye mere.

Jeg er enig med de to andre Det skal være rigtig gode sko, han skal have med i dp, for der er han det meste af tiden.

Her får de kun ét par hver. Hvis vi skal noget, hvor de skal være pæne, jamen så får de også de sko på. Sådan er det. Børn slider sko. Jeg vil ikke give en formue for sko, der kun bliver brugt 2-3 gange, bare fordi de skal være pæne. Så hellere købe nogle meget billige sko til de få gange man skal være fin, hvis de slidte ikke er pæne nok.

Kan han ikke få det ene par med i dp, og så have det andet par hjemme?

Anmeld

14. april 2009

Rasmine

Rasmus har nogle Adidas'er, med velcro.
Mile har nogle Nike, også med velcro.
De bor bare i de sko.

Men ja, de bliver slidte, men altså....

Anmeld

14. april 2009

Anja

Elias har kun et par sko og et par sandaler. Jeg har ikke umiddelbart tænkt mig at købe flere ....

Anmeld

14. april 2009

Muffinmus

Willwim har 2 par kondier...et til dp og et til hjemme, begge bruges til leg
Det er begge ecco sko...synes at når de nu bruger deres sko så meget som de gør skal det også være gode sko:-)
Har også købt de fede sandaler til ham...

Anmeld

14. april 2009

Nadi

Han bruger pumaerne herhjemme, og støvlerne i dp'en. Men ja han får dem sgu bare med, for de støvlerne er for varme at have på, og han har altså brugt dem mere end 2 gange
Det var ikke så meget til pænt brug det var bare mere generelt for de andre kondier han havde brugte han også bare i dp'en og til pænt brug. Men nu er han jo også blevet det større osv.

Men I har jo ret i kloge mødre, de er købt med det formål at han skal BRUGE dem
Og de andre er fine nok.

Vi købte pumaerne på tilbud til 200,- tror jeg og de andre sommersko er fra føtex til 59,95 så det er ikke fordi han vælter budgettet ved at få et par ekstra sko. Men tak for jeres svar ihvertfald i lååååve you girlygirls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.