Trygheds scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

DK

Jeg var afsted til tryghedsscanning 6+5 og der var et meget fint hjerte der bankede afsted, og blommesæk og det hele. Jdm der scannede var utroligt sød og gjorde alt hvad hun kunne for at forsikre os om at alt var fint og godt.

Jeg var som du kan læse i mit indlæg fra den gang UTROLIGT nervøs, og det var alle pengene værd. Jeg ville have givet det dobbelte for det. Den scanning var faktisk en af de bedste jeg var til sådan rent følelsesmæssigt. Da vi gik ud derfra var det som om solen skinnede med dobbelt kraft og at verden bare var et lyst og dejligt sted!

TAG AFSTED! Se at alt er som det skal være. Lad være med at vente i ugevis, din NF kommer alligevel "snart". Tag ind og se at det går godt og at der er en lille levende guldklump til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Camillos

Miss BananaHammock skriver:

Jer der var til TS, hvor langt var I henne? Jeg har fået tid når jeg er ca. 7+3, altså i uge 8, men jeg synes der står her inde at man burde kunne se hjertelyd allerede i næste uge??Jeg vil bare gerne scannes så snart jegkan, så jeg kan se om den er i live. 

4 billede fra toppen inde i mit foto album viser hvornår du kan se hjerteblink  Det er en lille bitte streg du kan se hjerteblink på det er ret vildt!  Det var vidst omkring 6+ 

Anmeld

23. april 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Jer der var til TS, hvor langt var I henne? Jeg har fået tid når jeg er ca. 7+3, altså i uge 8, men jeg synes der står her inde at man burde kunne se hjertelyd allerede i næste uge??Jeg vil bare gerne scannes så snart jegkan, så jeg kan se om den er i live. 

jeg fik en tryghed scanning dengang jeg var gravid med viktor. Der var jeg 6+1 og vi kunne se tydeligt hjerteblink. 

Denne her gang vil vi også gerne have en trygheds scanning, og jeg tror at vi tager den når jeg er 7+0 for at være helt sikker på at vi kan se noget  

Anmeld

24. april 2012

AndreasMor84

Jeg blev scannet 6+4 og der var hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.