wamse skriver:
Jeg vil tabe mig, og det er rigtig mange kg, men mit første mål er at komme under 100 kg
Har i fundet støtte/hjælp på nogle sider her på nettet?
Jeg mangler hjælp til min kost, hvad jeg må spise, og opskrifter. Har i nogle gode erfaringer med nogle sider til lige netop mine behov, altså omkring kosten?
Jeg bevæger mig uden tvivl mere end jeg har gjort i flere år, da jeg ikke længere har en bil, og må cykle rundet til alt. Men jeg ved, at jeg har brug for vejledning til min kost, for har ingen idè til, hvad jeg må spise, for at sikre et vægttab.
jeg er lige i dag rundet de -20 kg.
Jeg har skiftet al katofler, ris, pasta og brød ud med grøntsager og salat.
Jeg spiser dog et stykke rugbrød til morgenmad med ost.
Til frokost spiser jeg salat, revne gulerødder, revet hvidkål eller rødkål med forskellige ting i.
Til aften, noget kød med grøntsager, kål eller salat.
Bliver vi lækker sultne, tager vi en masse frugter og cheasy 1% vanilie yoghurt, det smager skønt.
Jeg syntes det har været "nemt" at tabe 20 kg, for har ikke følt mig låst af en kur, vi har spise som vi plejer, dog en hulens masse grøntsager mere end vi plejer og det har gjort udsalget.
Generelt, pas på med kulhydrater: ris, pasta, katoftler og brød. Spis nogle grøntsager som får forbrændingen op: gulerødder, kål, rodfrugter.
Motion - jeg har spinnet 2 gange om ugen og er nu startet med at løbe.
God fornøjelse.