2400g i uge 37?? hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Polkaprik

Frøken J. skriver:

Kan ikke helt lade være at blive fornærmet på min datters vejne 

Nå, men trådstarter - Hvis du selv er et lille nips kan det jo sagtens være genetisk Hvis du ikke har fået noget at vide, er alt nok fint, og der er jo lidt til termin endnu!

Hahaha... Fik det også lidt sådan... Årh hvad! Min unge var da pisse lækker og en kæmpe bamse på 5600 g! Hvordan kan man ikke synes de er skønne!?

Men det vigtigste må jo være at hendes mor og far synes hun var knus skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

sommer1988

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder.. Min lille baby vejer kun 23-2400g i uge 37.

Jeg er selv spinkelt bygget, og ret lille. Men er det på nogle måde farligt eller unormalt? 

Hvad mener i? 

Min dreng blev skønnet til 34-3500 gr. i uge 38. Så jeg synes det er lyder af meget lidt self. Men ja hun kan jo stadig nå at tage lidt på. Tror bare det er godt for hende hvis hun bliver derinde ihvertfald til termin og måske over tid. Det normale er ca. at veje mellem 2700-4500 gr. når de bliver født, men mon ikke hun skal nå at tage lidt mere på

Anmeld

22. april 2012

Mumto3

Frøken J. skriver:

Nå, men trådstarter - Hvis du selv er et lille nips kan det jo sagtens være genetisk Hvis du ikke har fået noget at vide, er alt nok fint, og der er jo lidt til termin endnu!

Det var ikke for at fornærme nogen eller nogens børn. Jeg siger bare at mine egne børn ikke var særlig søde at se på som baby.børn, fordi de var store sumobabyer, jeg med lidt held kunne proppe ned i en str. 62 da de var nyfødte, og efter et par uger var de oppe i 68. Det synes jeg overhovedet ikke var sødt eller nuttet, og jeg var ved at blive vanvittig af at min baby på 4 uger, lignede en baby på 1/2 år, der bare var motoriske bagud.

Anmeld

22. april 2012

Mettefpigen

Polkaprik skriver:

Hahaha... Fik det også lidt sådan... Årh hvad! Min unge var da pisse lækker og en kæmpe bamse på 5600 g! Hvordan kan man ikke synes de er skønne!?

Men det vigtigste må jo være at hendes mor og far synes hun var knus skøn

Jaa sad også lige og tænkte... Hmm.... Men mere fordi der stod "desværre"...

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Denne tråd skulle på ingen måde gøres til et ''hate'' 

Alle har ret til hver sin mening. 

Anmeld

22. april 2012

Muffinmus

Næ, min blev vurderet til 2500 i samme uge og er selv lille:-)Min jm sgade at alt er helt normat, småmennekser får tit små børn og det er jo sådan det skal være:-)

Anmeld

22. april 2012

Ma-lu

Frøken J. skriver:

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Så længe din JM ikke har nævnt noget, så ville jeg ikke være bekymret 

Anmeld

22. april 2012

Kofoed.

Min venindes pige var også lille i 36. uge, så de blev sendt til scanning, det var en 1900 g baby der lå derinde, to uger efter skulle de afsted igen, der blev den bedømt til 22-2300 g, så hun blev sat igang 37+4, fødte 38+0, ud kom en baby på 2375 g, hun er om nogle dage 6 måneder og er godt med, både på den ene og anden måde, der er ingen tegn på senfølger.

Anmeld

22. april 2012

FrkAnnette

Oliver blev ved en scanning i 38. uge skønnet til at være 2.400 g. Men da han blev født (38+1), vejede han 2.756 g og var helt perfekt. Så tror ikke at du skal være bekymret. Både min kæreste og jeg er spinkle personer, så det er han jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.