Fede mennesker og tattoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

wamse

Jeg har selv 3 tatoveringer på armene, og min vægt har svungen meget - 30 kg fra nu og + 25 kg og ingen forandringer ved mine tatoveringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Plysbjørnen

min kæreste har 2 tatoveringer, og man kan altså ikke se på dem hverken når han har tabt sig eller taget på...

Men han siger at de altså godt kan tage skade af det...

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg kender en der fik en tatovering på overarmen, en fin lille en. Hun var på dette tidspunkt helt normalvægtig.
Men da hun begyndte at tage og hendes arme også blev tykkere kom den altså til at se noget mærkelig ud. Den sprækkede ligesom og er ikke særlig pæn mere.
Nu har hun så ikke tabt sig, så jeg ved ikke hvordan den ville komme til at se ud hvis hun igen blev normalvægtig.

Anmeld

15. april 2009

qp

Jeg var inde og lave lidt mere tattovering på min ryg i dag. Jeg spurgte så ind til dette med hvis man nu er kraftig når man får dem lavet og siden taber sig.
Han sagde, at det ikke ville ødelægge tattoveringerne - men, at det var noget helt andet hvis man gik fra tynd til tyk. Men tyk til tynd = OK

Tak for alle jeres reflektioner... Knus herfra

Anmeld

15. april 2009

Miamaja

jeg synes mange tatoveringer kan vaere flotte men generelt synes jeg slet ikke om tatoveringer paa en kvindes arm - det virker alt for maskulint efter min smag

Anmeld

15. april 2009

qp

Øh nå da... ... hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.