Fede mennesker og tattoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.700 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. april 2009

qp

Jeg vil gerne have nogle tattoveringer på min arm, men min arm er tyk!
Jeg har hørt at tattoveringer bliver grimme hvis man taber sig/tager på i vægt.
I dag fortæller en ven mig, at dette blot er en myte.
Har nogen af jer kendskab til dette?

Og vær venlig ikke og skriv hvis du ikke er sikker idet dette er meget alvorligt for mig da det trods alt er for livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

A.

nej det passer ikke har snakket nemlig med en som laver tatto for kender en som haft den samme problem..

Anmeld

14. april 2009

qp

agnieszka skriver:

nej det passer ikke har snakket nemlig med en som laver tatto for kender en som haft den samme problem..

Passer det ikke, at de bliver grimme eller at det er en myte?

Anmeld

14. april 2009

sabi1979

Hej
Jeg blev tatoveret sidste år og jeg vejer 100 kg og det gjorde jeg også dengang ( er gravid nu ) men jeg spurgte min tatovør om det havde noget at sige at når jeg tabte mig om tatoveringen ville blive anderledes, og han sagde nej det vil den ikke ( min tattoo er om bag på venstre skulder ). Men mit råd er tag ud til en tatovør og høre dem af, hvad deres mening/erfaringer er, det ved de nok bedst.
Held og lykke

knus sabrina 21+0

Anmeld

14. april 2009

A.

Marcus' Mor skriver:

det bliver ikke grimme

Anmeld

14. april 2009

qp

sabi1979 skriver:

Hej
Jeg blev tatoveret sidste år og jeg vejer 100 kg og det gjorde jeg også dengang ( er gravid nu ) men jeg spurgte min tatovør om det havde noget at sige at når jeg tabte mig om tatoveringen ville blive anderledes, og han sagde nej det vil den ikke ( min tattoo er om bag på venstre skulder ). Men mit råd er tag ud til en tatovør og høre dem af, hvad deres mening/erfaringer er, det ved de nok bedst.
Held og lykke

knus sabrina 21+0

Nej det er klart de ikke vil blive grimme på din ryg idet det jo er begrænset hvor meget ekstra flæsk der kan komme sådan et sted på kroppen. Det er så på armen jeg vil tattoveres og der skal være rigtig mange

Anmeld

14. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det kommer meget an på hvor på kroppen du får tatoveringen lavet.. jeg kan en hyggelig lille historie om en kvinde født i krebsens tegn.. hun fik tatoveret en lille krebs lige over hoften.. så blev hun gravid,og den lille krebs voksede sig stor og stærk og blev til en hummer
Det så altså smadder fint ud da hun havde sin store tykke mave, men da bebs kom ud og hun skulle til at tabe sig kom den til at hænge noget, og blev underlig i farven.. Så umiddelbart synes jeg du skal overveje nøje hvor den skal sidde, men go for it! Hvis det er din dørmme tatt. skal du da have den!?
knuser

Anmeld

14. april 2009

qp

Marcus' Mor skriver:

Jeg vil gerne have nogle tattoveringer på min arm, men min arm er tyk!

Det er altså på armen jeg vil tattoveres... hele min venstre arm skal tattoveres . Jeg har en på ryggen i forvejen og fik den da jeg var sikker på, at den ikke ville blive grim/underlig hvis jeg smed nogle kg... Men min store drøm er, at få hele armen lavet... og jeg skrev dette indlæg for, at høre om her var nogle der vidste noget om dette... Må selvfølgelig høre tattovøren for, at være 100% men det kunne jo være, at her var nogle med lidt erfaringer eller kendskab til mennesker der har haft nogle oplevelser mht tattoveringer osv...

Anmeld

14. april 2009

Kvindemin

Marcus' Mor skriver:

Tror da helt sikkert det passer. Ellers vil de jo ikke sprække når man blev gravid, hvilket det gør på nogen.
Så man kan jo heller ikke sige om det omvendte vil ske for dig?

Man er forskellige, så derfor er det da ikke en myte.

Anmeld

15. april 2009

Fiona78

Jeg vil mene at hvis ens arm er meget tyk og så man taber sig så vil huden jo rynke en del og det kan få tattooen til at se træls ud
Jeg har selv "dejligt" kraftige overarme, de plejer at være meget muskuløse pga mit arbejde som landmand, men siden jeg stoppede med det er de blevet en anelse mere "bløde" i det men kan ikke se forskel på min tattoo før og så nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.