Hvor meget sover jeres unger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

linepaaske

Monica skriver:

Tak fordi alle jeres svar. VED jo godt atman ikke kan sammenligne børn, men meget rart at høre hvad I gør... Men Synes at Gustav ligger op til at "kun" sove 2 gange om dagen, og det er vel også fint nok... Men burde jeg begynde at køre efter DP mønster??? Dvs en time tidlig formiddag, og lang eftermiddag??? (Ikke at jeg liiige ved hvordan man får dem til at sove når JEG vil...;)) Hva har I gjort inden jeres startede i DP???

Moni

Du behøver ikke tænke i "dagplejetanker" allerede, det kommer helt naturligt for ham når han starter. Det klarer dp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Grynt

Fuldstændigt enig med Line. Det er ikke dig der skal indrette dig efter dp. Hvis hun er en god dp indretter hun sig efter DIT barns behov. Efter et stk tid indretter dit barn sig efter de normale sove/spise tider der er hos dp ;)

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om Frejas søvn ud over hun har et godt sove hjerte. Jeg var begyndt at skrive lidt ned hvornår hun sov, men ikke alle dage er ens. Nogle dagge sover hun meget og andre dage sover hun rigtigt meget :) Efter hun har sovet er hun sjældent vågent mere end 2 timer ad gangen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.