Hvor meget sover jeres unger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Monica

Hey Girls.

Altså, man har været i sommerhus nogen dage og så er der ballade...;)

Men jeg vil så spørge om noget... HVor mange gange om dagen sover jeres unger? Gustav sover 3 gange. Han vågner ved 6-7 tiden, sover ca 1,5 time til formiddag, ca 1,5 til eftermiddag og ca ½ til aften. Og sover igen ved 20-20.30 tiden...

Monica - som føler at jeg hører til denne gruppe, selv om jeg ikke er super "indlægs aktiv"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Tynen

Sover??!! Hvad er det..:)

Ej, hun sover vildt godt om natten - Bliver puttet kl. 20 og sover til 7-8 stykker om morgenen MEN!!!!

Så kommer dagen.. Og der sover hun bare IKKE!!
I går sov hun 15 min fra. kl. 11 til kl 20 og jeg var bare færdig!!

Min SP ved ikke hvad jeg skal gøre efterhånden - Hun er hverken pyller eller noget, men GUD hvor trænger jeg bare tit til en pause!

Hun tager gerne lge en time om formiddagen and that´s it! :)

Trine

Anmeld

8. marts 2008

Helle30

Hér sover sofie ca. en time om formiddagen (10-11= og en time om eftermiddagen (16.30 til 17.30) Om natten sover hun fra ca. 20.30 til 07.00. Indimellem skal hun lige have sutten om natten, og nogle få gange får hun mareridt, og så tager vi hende over i vores seng mellem os, men ellers sover hun godt om natten.
Jeg aner intet om, hvor meget de skal sove i løbet af dagen, og faktisk er jeg ikke så forhippet på, at få Sofie til at sove mere, end hun viser tegn til, at hun har behov for. Hun kan sagtens sidde/ligge og lege selv i nærheden af mig, så jeg kan få lidt fra hånden.

Hilsen Helle

Anmeld

8. marts 2008

Nadi

Oliver vågner ved 8 tiden om morgenen, sover igen hen ad formiddagen i en times tid, så igen først på eftermiddagen og sidast på eftermiddagen. Han kommer i seng ved 22 tiden om aftenen. Han sover igennem og vågner meget sjældent og hvis han giver lyd fra sig er det fordi han enten har det varmt, mangler sutten eller Bamse.
Men i nat vågnede han gu hjælpe mig MANGE gange >( og vi blev nødt til at giv ham en flaske MME for at få ham til at falde i søvn. Tror måske det har noget at gøre med at det er et nyt hus og nye lyde, men alligevel!

Kan ikke finde ud af om det er meget eller normalt??

-Nadia

Anmeld

8. marts 2008

Lise

Årrh, det ændrer sig tit, men lige nu er det som følgende.

Han vågner kl ca 7
Sover en lille time ml. 9 og 10
sover 1½-2 timer omkring middag eller først på eftermiddagen.
Hvis sidstnævnte lur er overtsået tidligt på dagen får han en time mere sidst på eftermiddagen.
Falder i søvn kl ca 20 hver aften og sover til ca kl 5, får flaske, og sover videre til ca 7...

Lise

Anmeld

8. marts 2008

Juniors mor

Julie vågner mellem 6 og 7. Sover så til middag fra 9 til 11. Sover igen fra 14.30 til ca 16. Så bliver hun puttet til natten kl 19 og sover for det meste til 6-7. Nogle gange vågner hun ved 4-5 tiden og så får hun lidt at spise og sover videre.
Sådan har hendes rytme egentlig været længe, og den passer os meget godt :)

Helle

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

ALTSÅ.. LIGE NU, sover Rosen fra 19-20 til 6.30, Et par timer om formiddagen, en til to timer over middag, og måske en powernap sidst på dagen.. Det har egentlig hele tiden været skabelonen, men lidt mere forskelligt hvor lang tid hun har sovet.:)

Anmeld

8. marts 2008

sttina

Her sover sander fra 18 til 6-7. Tager så en lur på alt imellem 3 kvarter til 1½ time fra kl ca 9 (når storebror er afleveret i bh). Sover så igen fra ca 12.30 og luren er så fra 1½ til 2½ time.. Og når ørene rigtig driller så hedder det 2 x 3 kvarter på hele dagen >( Så nyder når det kører med søvnen. Og når klokken så nærmer sig 17 så ryger han lige i seng og tager en time-out. Sjældent han sover, men bare det at ligge der i mørket under dynen giver lige lidt energi til aftensmaden og den sidste time inden sovetid..
Vil sige at han i den sidste uge har sovet bedre en han har gjort længe, så der er måske håb forude for dem der ikke sover så meget.

Anmeld

8. marts 2008

BellaT

Phillip vågner ca. kl. 7 og sover middagslur fra kl. 11-12 eller 13. Eftermiddagslur kl. 15-16 ca. Bliver puttet til natten ca. 20.30. Får vællingflaske kl. 23 og sover nemt videre igen til kl. 7.
Der er også nogle dage hvor han kun sover en halv time fra morgen til aften.:-o

Knus fra Helle...:D

Anmeld

9. marts 2008

Monica

Tak fordi alle jeres svar. VED jo godt atman ikke kan sammenligne børn, men meget rart at høre hvad I gør... Men Synes at Gustav ligger op til at "kun" sove 2 gange om dagen, og det er vel også fint nok... Men burde jeg begynde at køre efter DP mønster??? Dvs en time tidlig formiddag, og lang eftermiddag??? (Ikke at jeg liiige ved hvordan man får dem til at sove når JEG vil...;)) Hva har I gjort inden jeres startede i DP???

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.