Masig skriver:
Din læge kan da umuligt have en uddannelse.... Man tæller ikke fra den dag man tester positiv, men fra den første dag i sidste mens....
Hvis du testede positiv for tre uger siden har det nok været ca. 4 uger efter din sidste mens startede. Det vil sige du er 7 uger henne nu....
Undrer mig meget at din læge ikke ved det... ???? 
Men tilbage til dit spørgsmål. det er sikker ligamentsmerter du mærker. Nogle kan mærke små plukveer meget tidligt, jeg kunne selv mærke lidt omkring uge 8-9 stykker... Det føles som om livmoderen spænder helt vildt og bliver stenhård... Men det er nok lige tidligt nok for dig at mærke det, så jeg vil også gætte på ligamentsmerter....
Jeg kan ikke huske dagen for min sidste mens, så det eneste hun kunne gøre var at sende en henvisning til sygehuset om terminsscanning, og da hun ikke mente, at det hastede med scanningen, da vi ønsker at beholde barnet, så mente hun, at vi havde god tid.. Hun ville sikre sig, at jeg var i uge 6+, når jeg skal til scanning, og der er derfor, at hun har taget den fra den dag jeg testede positiv.
Jeg er også sikker på, at det er det nu. Det er ikke noget (af hvad jeg kan huske) at jeg mærkede i min første graviditet, så derfor blev jeg lidt nervøs, da de spændinger pludselig kom :p.. Jeg er sikker på, at det ikke er plukveer. Det føles i hvert fald ikke sådan 
Anmeld