Det spænder i underlivet. Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.556 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, og har de sidste par dage oplevet, at det pludeslig spændte i mit underliv. Altså som om der bliver 'strammet' ud i noget.. Det starter fra under navlen, og så ned. Det er ikke noget der er smertefuldt, det føles bare underligt.. Jeg har mest oplevet det om aftenen, men i dag gjorde det det ved middagstid.. Hvad kan det skyldes?   er omkring 3+ i dag.. 

Jeg er anonym, da graviditeten endnu er hemmelig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

frk andreasen

tillykke det er dine livmoder der vokser samt dine led bånd derfor får du spændinger

Anmeld

22. april 2012

LR85

Ligamentssmerter. 

Prøv a læs om det  

Det er en dejlig naturlig ting du vil opleve i hraviditeten, blot et tegn på at din livmoder vokser

Anmeld

22. april 2012

Muffinmus

eh, du kan ikke være ret gravid hvis du er 3+???der han man jo som regel ikke engang fundet ud af man er gravid..så du mener sikkert 7+ og så er det meget almindeligt at mærke lidt sjove ting i understellet:-)

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

eh, du kan ikke være ret gravid hvis du er 3+???der han man jo som regel ikke engang fundet ud af man er gravid..så du mener sikkert 7+ og så er det meget almindeligt at mærke lidt sjove ting i understellet:-)

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men min læge vil gå ud fra den dag jeg testede positiv. Det er tre uger siden.. Jeg skal først til terminsscanning, og det skal jeg, når lægen tror jeg er i uge 6, altså om tre uger  

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

tillykke det er dine livmoder der vokser samt dine led bånd derfor får du spændinger

Tak for dit svar.. Dejligt at vide, at det er 'normalt'

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Ligamentssmerter. 

Prøv a læs om det  

Det er en dejlig naturlig ting du vil opleve i hraviditeten, blot et tegn på at din livmoder vokser

Ej hvor dejligt!

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

22. april 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men min læge vil gå ud fra den dag jeg testede positiv. Det er tre uger siden.. Jeg skal først til terminsscanning, og det skal jeg, når lægen tror jeg er i uge 6, altså om tre uger  

Tillykke med spiren ..
Hm, tror du er meget længere henne end 3+, vil nok nærmere sige du er 7+ nu? Man tester normalt først positiv når man er 4+0, nogen tester tidligere.. Så når du skal til scanning, så vil jeg tro du er 10+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.