Så kom jeg til uge 38!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

BabyMama2

UngMor17 skriver:

Åhhh hvor er det tæt på nu! Uge 38+0 nåede jeg i dag. 

Hooold da op hvor har jeg haft en underlig dag! Følelserne har siddet helt ude på tøjet. Jeg er på én måde nervøs, lykkelig, og på en anden måde lettet! 

Nervøs over fødslen nærmer sig, og jeg ikke aner hvordan den kommer til at forgå! NErvøs for der sker noget med min lille prinsesse og bare nervøs over hele situationen. 

Lykkelig over at lige om 2 ugers tid, står jeg med den største gave gud har givet mig i livet, i mine arme, som helt sikkert er en UBESKRIVELIG følelse! For allerede nu har jeg så meget kærlighed til hende i maven, at det ikke kan siges med ord. 

Lettet over at jeg ikke har født for tidligt, og at hun har været sund og rask gennem hele forløbet! Engang imellem sker det jo desværre at kvinder føder for tidligt. Har en bekendt der har mistet sin lille prinsesse da hun fødte for tidligt. Simpelthen så forfærdeligt, og det gør ondt at se hvordan hun lider over smerten at have mistet sit et og alt! KÆMPE kram og tanker til hende. 

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette opslag, nok bare dele min glæde, nervøsitet, og lettelse med jer andre. Er sikker på nogle af jer måske kender til følelsen kort tid før i skulle føde jeres første? 

Et billede vil jeg da også lige smide med til jer. Kom gerne med jeres meninger om hvordan i synes min mave er sunket, eller størrelsen i forhold til ugen jeg er i, osv osv. 

Rigtig dejlig aften til jer alle! 

Din mave er sunket meget siden sidst jeg så et billede 

Hvor er det en smuk mave Det jo snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

MiaLarsen

Jeg er 38+0 idag. går ind i uge 39 imorgen. jeg er også ved og blive lettere nervøs bare min lille dreng har det godt. har termin om 14 dage kan du jo se.. der køre mange tanker i hoved på mig nogen gange.. 

men lige nu går den til min kat som afgik ved døden igår.. noget så forfærdeligt.. så er rigtig ked af det..  

Anmeld

22. april 2012

UngMor17

MiaLarsen skriver:

Jeg er 38+0 idag. går ind i uge 39 imorgen. jeg er også ved og blive lettere nervøs bare min lille dreng har det godt. har termin om 14 dage kan du jo se.. der køre mange tanker i hoved på mig nogen gange.. 

men lige nu går den til min kat som afgik ved døden igår.. noget så forfærdeligt.. så er rigtig ked af det..  

Hvor dejligt der kun er 14 dage til din termin! der er 13 dage til min, så det er lige dagen efter mig. Krydser fingre for min lille baby kommer på terminsdagen! 

Ja tankerne flyver rundt, men forfærdeligt med du har mistet din kat!  Og specielt nu lige oppe over fødslen. Kæledyr er altid noget af det bedste man har, som på en eller anden måde forstår én og kan mærke hvordan man har det. Mine hunde er mine ''bedstevenner''. Så hvor kan jg dog godt forstå du er ked af det! r.i.p til din lille kattemis, lad os håbe på den har det bedre hvor den er nu! 

Massere af kram til dig! 

Anmeld

22. april 2012

MiaLarsen

jaa han var der altid når jeg var ked af det.. der var ikke på noget tidspunkt han ikke var.. han var jordens bedste kat.. 

savner ham noget så ubeskriveligt... har aldrig elsket en kat så højt som jeg elskede ham.. det gør virkelig virkelig ondt inden i.. 

men slet ikke beskrive mine følelser græder somme sider fordi det er så trist.. 

han var det bedste i mit liv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.