Åhhh hvor er det tæt på nu! Uge 38+0 nåede jeg i dag.
Hooold da op hvor har jeg haft en underlig dag! Følelserne har siddet helt ude på tøjet. Jeg er på én måde nervøs, lykkelig, og på en anden måde lettet!
Nervøs over fødslen nærmer sig, og jeg ikke aner hvordan den kommer til at forgå! NErvøs for der sker noget med min lille prinsesse og bare nervøs over hele situationen.
Lykkelig over at lige om 2 ugers tid, står jeg med den største gave gud har givet mig i livet, i mine arme, som helt sikkert er en UBESKRIVELIG følelse! For allerede nu har jeg så meget kærlighed til hende i maven, at det ikke kan siges med ord.
Lettet over at jeg ikke har født for tidligt, og at hun har været sund og rask gennem hele forløbet! Engang imellem sker det jo desværre at kvinder føder for tidligt. Har en bekendt der har mistet sin lille prinsesse da hun fødte for tidligt. Simpelthen så forfærdeligt, og det gør ondt at se hvordan hun lider over smerten at have mistet sit et og alt! KÆMPE kram og tanker til hende. 
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette opslag, nok bare dele min glæde, nervøsitet, og lettelse med jer andre. Er sikker på nogle af jer måske kender til følelsen kort tid før i skulle føde jeres første? 
Et billede vil jeg da også lige smide med til jer. Kom gerne med jeres meninger om hvordan i synes min mave er sunket, eller størrelsen i forhold til ugen jeg er i, osv osv. 
Rigtig dejlig aften til jer alle! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld