Marie og mary... ret mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2009

Nadi

Caroline86 skriver:

nu kommer der en SHHHH som alle vi kvinder elsker
Ved ikke om nogen af jer (nok royalisterne), bemærkede at alex var alene i Hong Kong i længere perioder, begge gange inden hun blev gravid!? En insider har fortalt mig at hun blev kunstigt befrugtet dernede begge gange, og blev der indtil den var "sikker"...
Caroline, som ikke kan afsløre sin kilde
p.s. Jeg tror også jogge er til herrer...

Det tror jeg også!!!
Men hvor har Marie så været henne?

Ej det er spændende. Jeg har faktisk også en SHHH, men det er om Henrik! Som far så søn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mit gæt er altså at Joakim er til mænd! Så mon ikke også at Marie daffer af senere???

Katrine, den ikke royale

Det tror jeg også - men jeg tror han er til begge veje.

Men jeg tror ikke nødvændigvis at hun smutter... Det kan jo sagtens være at hun er ligesådan (til kvinder) eller godt kan lide 2 mænd eller bare godt kan acceptere det

Anmeld

14. april 2009

A.

Tynen skriver:

Jeg synes dælme også de ligner hinanden.
Dog ikke på "væremåden" (For det ved jeg selvfølgelig viiiildt meget om, ikk´?! )
Synes Marie virker så... Irriterende og en smule snobbet.

Jeg kan dælme godt forstå at hun smuttede fra Jogge.. Synes simpelthen at han er så ærgelig.
Jeg ku´ dælme ikke snav´ med ham

Jeg tror stadig at det er Martin der er far til Felix!

Martin, Alex og Felix

ej det sgu vild de ligner hinanden

Anmeld

14. april 2009

Challe13

Miamaja skriver:

eller er det bare mig der synes det er mystisk fredes lillebror har giftet sig med en kvinde med samme udseeende og naesten samme navn som svigerkonen og hvad med rygterne om grunden til alexandras skilsmisse. er der overhovedet nogen der ved hvorfor hun gik sin vej?

HM.. jo de minder meget om hinanden, men alligevel er de ikke pseudo tvillinger... Mary har klasse og stil og er sig selv... Marie prøver lidt på at kopiere, men når man ikke gør det hel hjertet så flopper man...
og ja har også ladet mig fortælle at Martin skulle være far til felix......... hvem ringer til Alexandra og spørger?????'

Solen skinner,, snart jeg er på barsel... gider ikke tænke på dem der arbejder.... nyd foråret

Challe

Anmeld

14. april 2009

Nemesis

Caroline86 skriver:

nu kommer der en SHHHH som alle vi kvinder elsker
Ved ikke om nogen af jer (nok royalisterne), bemærkede at alex var alene i Hong Kong i længere perioder, begge gange inden hun blev gravid!? En insider har fortalt mig at hun blev kunstigt befrugtet dernede begge gange, og blev der indtil den var "sikker"...
Caroline, som ikke kan afsløre sin kilde
p.s. Jeg tror også jogge er til herrer...

hihihi jaaa har også hørt den med insiminationen fra en der arbejdede på riget...
Tror også at joakim er den type der fordobler sine chanser når han går i byen.
Puha.
sisse

Anmeld

14. april 2009

Kaufie

Altså... den ældste af prinserne...Nikolai - han er da som snydt ud af Jokkes næse. Ham kan han ikke løbe fra - men om Alex så har haft en frossen sædprøve med ud til Kina så de ikke har haft fysisk kontakt - det er så en helt anden sag.

Og Felix... han liger så slet ikke Jokke.

Mette - semi-royalist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.