Marie og mary... ret mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Miamaja

eller er det bare mig der synes det er mystisk fredes lillebror har giftet sig med en kvinde med samme udseeende og naesten samme navn som svigerkonen og hvad med rygterne om grunden til alexandras skilsmisse. er der overhovedet nogen der ved hvorfor hun gik sin vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mit gæt er at de var for langt fra hinanden i livstil... Det med at deres kærester/koner ligner hinanden... DET er tilfældigt, er jeg sikker på, men ikke destomindre spooky!!

Anmeld

14. april 2009

katrinex4

Mit gæt er altså at Joakim er til mænd! Så mon ikke også at Marie daffer af senere???

Katrine, den ikke royale

Anmeld

14. april 2009

Heidi B

Undskyld men jeg synes overhovedet ikke de ligner hinanden....
Jeg synes at de virker meget forskellige, og er spændt på hvordan det kommer til at gå for Marie nu hun får barn....
Kan i øvrigt ikke se hvad der er nogen der kan se i Joachim, men hver sin smag!!! Han har lavet noget søde drenge....
Glæder mig til at følge dem fremover, og tror ikke mary og Frederik er færdige med at få børn....

Heidi, royalist!!!!

Anmeld

14. april 2009

Diana...

Heidi Bakke skriver:

Undskyld men jeg synes overhovedet ikke de ligner hinanden....
Jeg synes at de virker meget forskellige, og er spændt på hvordan det kommer til at gå for Marie nu hun får barn....
Kan i øvrigt ikke se hvad der er nogen der kan se i Joachim, men hver sin smag!!! Han har lavet noget søde drenge....
Glæder mig til at følge dem fremover, og tror ikke mary og Frederik er færdige med at få børn....

Heidi, royalist!!!!

Meget enig synes sgu heller ikke de ligner hinanden.

Anmeld

14. april 2009

Nadi

Jeg synes det er lidt spøjst! Men det kan være han har set hvor godt det gik for Mary, så han tænkte "jeg gør sgu det samme".

Jeg er total royalist, men jeg elsker også en god sammensværgelse. Så jeg tror at Alex og Jokke ikke er sammen mere fordi han er til noget hun ikke er til, og Frede er bio-far til Nicolaj, og efter at have set billederne så er Martin nu far til Felix (Men hvordan sælen er Marie så blevet preggy hmm)

Ej jeg ved det ikke, men jeg synes det er utroligt at så køn en kvinde (Marie) kan falde for knap så køn en mand (Joakim). Enten så kan han nogle tricks eller også er hun en golddigger!!

-Nadia

Anmeld

14. april 2009

Tynen

Jeg synes dælme også de ligner hinanden.
Dog ikke på "væremåden" (For det ved jeg selvfølgelig viiiildt meget om, ikk´?! )
Synes Marie virker så... Irriterende og en smule snobbet.

Jeg kan dælme godt forstå at hun smuttede fra Jogge.. Synes simpelthen at han er så ærgelig.
Jeg ku´ dælme ikke snav´ med ham

Jeg tror stadig at det er Martin der er far til Felix!

Martin, Alex og Felix

Anmeld

14. april 2009

Tut

Tynen skriver:

Jeg synes dælme også de ligner hinanden.
Dog ikke på "væremåden" (For det ved jeg selvfølgelig viiiildt meget om, ikk´?! )
Synes Marie virker så... Irriterende og en smule snobbet.

Jeg kan dælme godt forstå at hun smuttede fra Jogge.. Synes simpelthen at han er så ærgelig.
Jeg ku´ dælme ikke snav´ med ham

Martin, Alex og Felix

ENIG!!!!

Anmeld

14. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
nu kommer der en SHHHH som alle vi kvinder elsker
Ved ikke om nogen af jer (nok royalisterne), bemærkede at alex var alene i Hong Kong i længere perioder, begge gange inden hun blev gravid!? En insider har fortalt mig at hun blev kunstigt befrugtet dernede begge gange, og blev der indtil den var "sikker"...
Caroline, som ikke kan afsløre sin kilde
p.s. Jeg tror også jogge er til herrer...

Anmeld

14. april 2009

Tynen

Nadi skriver:

(Men hvordan sælen er Marie så blevet preggy hmm)

Ej jeg ved det ikke, men jeg synes det er utroligt at så køn en kvinde (Marie) kan falde for knap så køn en mand (Joakim). Enten så kan han nogle tricks eller også er hun en golddigger!!

-Nadia

Måske Martin har været på spil igen??!

Golddigger! Der var den!
Det var lige det ord jeg manglede i mit første indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.