Blev der mon født flest drenge eller piger i 2011?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Fenja09

Vi fik en skøn Alberte d. 1 Sep 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mama2980

Dreng

Anmeld

22. april 2012

TrineMine86

LunaLykke skriver:

Kan ærligt ikke huske om der allerede er lavet en sådan afsteming, kunne ikke lige umiddelbart se nogen. Men kæresten er i fuld gang med 2 afsnit af "Games og Thrones" så jeg keeeder mig!

Så til jer der fødte i 2011, fik I en pige eller dreng? Har nemlig en teori om, at 2011 var et pige-år, og 2012 bliver et drenge
Jeg fik selv en pige sidste sommer

Stem stem

sjov tråd

man siger jo at i gennemsnit fødes der flere drenge end piger (mener det er noget med 52% drenge og 48% piger)

jeg fik en dreng

og så har jeg lige læst i et blad at 2011 er det år hvor der er født færrest børn, siden engang i 80érne

det er jo også lidt specielt

Anmeld

22. april 2012

TrineMine86

Fenja09 skriver:

Vi fik en skøn Alberte d. 1 Sep 2011

åhh Alberte er yndlingsnavnet herhjemme

vores baby hed også Alberte - lige indtil md scanning hvor vi fik at vide at det altså ikke var en pige hihi

Anmeld

22. april 2012

NinaNymannMadsen

en dejlig pige født den 6 oktober 2011

Anmeld

22. april 2012

linefun

Dreng

Anmeld

22. april 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Pige..

Anmeld

22. april 2012

MelikkazMoar

LunaLykke skriver:

Kan ærligt ikke huske om der allerede er lavet en sådan afsteming, kunne ikke lige umiddelbart se nogen. Men kæresten er i fuld gang med 2 afsnit af "Games og Thrones" så jeg keeeder mig!

Så til jer der fødte i 2011, fik I en pige eller dreng? Har nemlig en teori om, at 2011 var et pige-år, og 2012 bliver et drenge
Jeg fik selv en pige sidste sommer

Stem stem

jeg er 'enig i din statetik' jeg syndes også at jeg kun så kvinder med små piger i barnevogne.. ink. mig selv der fik en pige i maj

Anmeld

22. april 2012

MelikkazMoar

Problembarnet skriver:

Pige..

Anmeld

22. april 2012

Fenja09

TrineMine86 skriver:

åhh Alberte er yndlingsnavnet herhjemme

vores baby hed også Alberte - lige indtil md scanning hvor vi fik at vide at det altså ikke var en pige hihi

Det er også et dejligt pigenavn, det hed vores datter allerede før hun var undfanget men ja, det passer desværre nok kun til piger hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.