Blev der mon født flest drenge eller piger i 2011?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du en pige eller en dreng i år 2011?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.497 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. april 2012

lycly

Kan ærligt ikke huske om der allerede er lavet en sådan afsteming, kunne ikke lige umiddelbart se nogen. Men kæresten er i fuld gang med 2 afsnit af "Games og Thrones" så jeg keeeder mig!

Så til jer der fødte i 2011, fik I en pige eller dreng? Har nemlig en teori om, at 2011 var et pige-år, og 2012 bliver et drenge
Jeg fik selv en pige sidste sommer

Stem stem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

marius' mor

LunaLykke skriver:

Kan ærligt ikke huske om der allerede er lavet en sådan afsteming, kunne ikke lige umiddelbart se nogen. Men kæresten er i fuld gang med 2 afsnit af "Games og Thrones" så jeg keeeder mig!

Så til jer der fødte i 2011, fik I en pige eller dreng? Har nemlig en teori om, at 2011 var et pige-år, og 2012 bliver et drenge

Stem stem

Jeg skal have en pige til sep 2012.. så hun hjælper vidst ikke på din statestik..

Anmeld

21. april 2012

FruStolpe

LunaLykke skriver:

Stem stem

Min datter er fra 2010, så jeg har stent blankt

Ville bare revse dig for at ha dårlig smag i serier. Det er da en SÅ fed serie

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Stem stem

En smuk, skøn og dejlig lille tyksak af en pige d. 10 oktober

Anmeld

21. april 2012

lycly

marius' mor skriver:

Jeg skal have en pige til sep 2012.. så hun hjælper vidst ikke på din statestik..

Haha nej, kom også lige til at tænke på, efter at jeg havde skrevet det, at jeg kender 2 der har fået drenge i 2012 indtil videre, og 2 der har fået piger. Må lave samme afstemning næste år

Anmeld

21. april 2012

lycly

FruStolpe skriver:

Min datter er fra 2010, så jeg har stent blankt

Ville bare revse dig for at ha dårlig smag i serier. Det er da en SÅ fed serie

Min kæreste er også helt vild, men det siger mig bare slet ingenting den slags serier/film

Anmeld

21. april 2012

jeanne-skat

Kender 4 der fik drenge i 2011 . Jeg gik også selv en dreng den 23-4 

Anmeld

21. april 2012

Valle81

Dreng

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

LunaLykke skriver:

Stem stem

Hehe jeg lavede også en afstemning om det  sidste år, mener at status lå på at det var tæt på at være et drenge år... 

Anmeld

21. april 2012

Talbutikken

Pige fra 23 marts 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.