Min kat er virkelig en tossede kat, sær, kælen osv osv...
Lige starten da vi fik hende, sov hun altid i mellem os i sengen...
Det stoppede brat efter hun fik orm og fik behandling, hun stoppede det selv...
Så gik der en laaang periode hvor hun sov alle mulige andre steder i lejligheden... Pludselig vendte hun tilbage med at sove hos os (faktisk mig) igen...
Hun er begyndt når hun kommer op til mig i sengen, at liste lidt rundt på min dyne... Så finder et sted som regel er det min mave eller barm som står for skud, til en omgang æltning... Til Jer der har katte kender noget til denne "æltning" som er når katten skiftevis løfter sine for poter op og ned i dynen og så ligger sig godt til rette efter at have æltet det område... Jeg vågner hver gang hun kommer sent om natten for at sove ved mig...
Men... Hvorfor "ælter" de det først før de ligger sig? At det så lige er på mine mave og barm, ved jeg så ikke, måske fordi det er blødest der.... 
Nu er hun skam også begyndt at sidde foran fjernsynet når der er fodbold.. Hun sidder virkelig og følger bolden og dasker til fjernsynet for at få fat på bolden... Hvis der er bang bang film sent om aften i fjernsynet sidder hun der også med det samme og ser tv...
Måske er min kat bare tossede....
Hun er dælme skøn... 
Lige et par billeder...
Et hvor hun ser fodbold og et hvor hun er begyndt at sidde i højstol... 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld