Hej igen
Nu er jeg STEN SIKKER på at han frier om snart.. eller ihvertfald planlægger at gøre det.
Vi var til fødselsdag hos hans kusine i aften og pludselig ud af den blå luft spørger han sin mor om ikke han er døbt og konfirmeret i den samme kirke (som også er den de hørte til som barn) og han snakkede nemlig om her for nogle dage siden at hvis han engang skulle giftes kunne han godt tænke sig at det blev i den kirke han var konfirmeret og hvor han også mente han var døbt. og jeg svarede bare at det skulle vi da nok finde ud af hvis det var mig han ville giftes med da jeg ikke har noget forhold til nogen kirke overhovedet da jeg er født et sted, døbt et andet sted og konfirmeret et 3. sted.
Ikke at vi er troende eller noget hjemme hos os.. men det var bare noget han godt kunen tænke sig...
Og at den så kommer frem en aften som i aften hvor samtalen gik på noget HELT ANDET og pludselig kom han med den... og hans mor har også været lidt underlig de sidste par dage, sådan lidt hemmelighedsfuld også hvis man spørger om noget hvor hun måske ikke liiige er helt med på den så er det lige før hun bliver helt nervøs indtil man fortæller hvad det er man mener..?????
Så jeg er efterhånden ret sikker i min sag

hep hep hep på manden min
Anmeld