Bryllup???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2009

Becks

Marc skriver:

Jeg elsker sådan noget romantik.

Jeg kan fortælle den gang jeg friede til min kæreste. For det første havde vi kun været sammen i 9 mdr, men jeg følte (føler stadigvæk) at hun var bare pigen for mig. Så en dag i august måned, skyndte jeg mig hjem, var dog lige inde forbi tanken efter en buket blomster, Hun havde ventet længe på mig, da vi skulle til Tønder festival om aftenen. Nå men jeg kan mærke på mig selv at jo tættere jeg kommer på døren, jo mere presser mine tårer på, for jeg elsker jo den pige, og hvad hvis hun siger nej!! Det ville jeg ike kunne bære. Nå men da jeg tager i hoveddøren, kan jeg bare ikke mere, jeg løber ind i stuen med tårerne piblende ud af hovedet på mig. Hun skynder sig hen og spørger hvad der dog er sket, så i min vildskab putter jeg buketten op i hendes ansigt, og får hulkent noget med at jeg ikke kan leve uden hende og om hun vil gifte sig med mig. Dertil får jeg rodet lidt i skuffen og finder ringen frem. Hun står bare smilende og kigger på mig, og siger så Selvfølgelig vel jeg da det.
D. 3/11-07 blev vi så gift på rådhuset, og året efter d. 9/8-2008 tager vi kirkebrylluppet og invetere alle på et weekendophold, samt kæmpe fest. Vi var 40 mennesker. Blandet med dansker og hollændere, da jeg er hollandsk. I alt brugte vi omkring 40 tusind ink. tøj, mad drikkevare og ophold for gæsterne.
Hun er stadigvæk pigen for mig, og jeg føler jeg har fundet min "soulmate", og for hver dag der går elsker jeg hende mere og mere.

Det der lyder bare rigtig romantisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Kiri´s mor

Hej igen

Nu er jeg STEN SIKKER på at han frier om snart.. eller ihvertfald planlægger at gøre det.

Vi var til fødselsdag hos hans kusine i aften og pludselig ud af den blå luft spørger han sin mor om ikke han er døbt og konfirmeret i den samme kirke (som også er den de hørte til som barn) og han snakkede nemlig om her for nogle dage siden at hvis han engang skulle giftes kunne han godt tænke sig at det blev i den kirke han var konfirmeret og hvor han også mente han var døbt. og jeg svarede bare at det skulle vi da nok finde ud af hvis det var mig han ville giftes med da jeg ikke har noget forhold til nogen kirke overhovedet da jeg er født et sted, døbt et andet sted og konfirmeret et 3. sted.

Ikke at vi er troende eller noget hjemme hos os.. men det var bare noget han godt kunen tænke sig...

Og at den så kommer frem en aften som i aften hvor samtalen gik på noget HELT ANDET og pludselig kom han med den... og hans mor har også været lidt underlig de sidste par dage, sådan lidt hemmelighedsfuld også hvis man spørger om noget hvor hun måske ikke liiige er helt med på den så er det lige før hun bliver helt nervøs indtil man fortæller hvad det er man mener..?????

Så jeg er efterhånden ret sikker i min sag hep hep hep på manden min

Anmeld

15. april 2009

silden85

Kiri´s mor skriver:

Hej igen

Nu er jeg STEN SIKKER på at han frier om snart.. eller ihvertfald planlægger at gøre det.

Vi var til fødselsdag hos hans kusine i aften og pludselig ud af den blå luft spørger han sin mor om ikke han er døbt og konfirmeret i den samme kirke (som også er den de hørte til som barn) og han snakkede nemlig om her for nogle dage siden at hvis han engang skulle giftes kunne han godt tænke sig at det blev i den kirke han var konfirmeret og hvor han også mente han var døbt. og jeg svarede bare at det skulle vi da nok finde ud af hvis det var mig han ville giftes med da jeg ikke har noget forhold til nogen kirke overhovedet da jeg er født et sted, døbt et andet sted og konfirmeret et 3. sted.

Ikke at vi er troende eller noget hjemme hos os.. men det var bare noget han godt kunen tænke sig...

Og at den så kommer frem en aften som i aften hvor samtalen gik på noget HELT ANDET og pludselig kom han med den... og hans mor har også været lidt underlig de sidste par dage, sådan lidt hemmelighedsfuld også hvis man spørger om noget hvor hun måske ikke liiige er helt med på den så er det lige før hun bliver helt nervøs indtil man fortæller hvad det er man mener..?????

Så jeg er efterhånden ret sikker i min sag hep hep hep på manden min

det bliver da spænde glæder mig til at hører hvornår det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.