Bryllup???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.958 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Kiri´s mor

Hejsa.

Jeg har det seneste stykke tid været lidt bryllups kuller hvis man kan kalde det det... jeg elsker min kæreste over alt på jorden og det er ham jeg skal leve med resten af mit liv. og jeg ved han har det på samme måde med mig...

og jeg tror måske manden har noget i gærde. for her i påsken var vi hos mine forælde (de bor i den anden ende af dk) og jeg var fotograf ved det bryllup mine forældre skulle til (det var deres naboer, hvor konen også er min mors bedste veninde) og jeg syntes ligesom jeg kan mærke han er blevet noget hemmelighedsfuld og sommetider hvis jeg lige rendte rundt med Kiri og kom forbi hvor de stod og snakkede overhørte jeg noget om bryllup osv osv og da jeg kom ud stoppede de straks og begyndte at snakke om vejret???!!!???

Håber da vildt meget han snart frier..

hvad gjorde i til jeres bryllup, med mad, hvor blev det holdt, hvor mange var i osv osv og hvor meget brugte i på det??

har da selvfølgelig liiiige siddet og studeret lidt kjoler på lilly´s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er ikke selv gift, men sidder i samme situation som dig, hvor kæresten nårsomhelst kan falde på knæ - mmm dejlig tid Ville bare ønske dig tillykke med kærligheden, uanset om han frier eller ej

Anmeld

14. april 2009

MariaMus

Hej.

Min kæreste inviterede mig på middag, han ville ikke sige noget om hvorhenne, jeg skulle bare tage fint tøj på og være klar kl 18.00.

Vi endte på Dragsholm Slot, hvor vi fik en fem retters gourmetmiddag (virkelig lækkert). Inden desserten kom tjeneren med en stor buket blomster og min kæreste gik på knæ midt i restauranten. Han sagde en masse smukke ord, der endte i et "vil du gifte dig med mig"? Og selvfølgelig vil jeg det

Til sommer skal vores søn døbes på Dragsholm Slot, og i samme forbindelse skal vi vies af borgmesteren udendørs med den mest fantastiske udsigt. Der er ingen af familien der ved det med vielsen

Anmeld

14. april 2009

Nadi

Min mand friende til mig lidt a la da Charlotte bliver friet til i Sex and the City, udenfor en smykkeforretning, hvor vi så gik ind og fandt ringene bagefter. Meget spontant og meget romantisk
Vi er viet på rådhuset da vi ikke har råd pt til det helt store bryllup, som jeg gerne vil have.
Men vi blev gift den 15. maj 2008 og havde inviteret vores gæster ud i mine forældres have til middagsmad, hvor vi grillede og bare hyggede os.
Jeg tror ikke vi har brugt mere end 2-3.000 kr på det, hvis ikke mindre. Men det med pengene kommer helt an på hvor stort et brullup man vil have og om man selv vil stå for meget af det selv, for det kan nemlig gøres rigtig billigt, men det kan gøres rigtig dyrt.

Men det lyder da bare spændende, elsker brylluper

-Nadia

Anmeld

14. april 2009

LotteGabriella

nøøøøiiij håber da at han frier....jeg krydser fingre

Jamen her var der egentlig ikke nogen der friede,,,,,vi sad bare og snakkede og blev enige om at blive gift....i første omgang var det på rådhuset hvor den nærmeste familie var med.....bagefter var vi ude og spise, Alle måtte selv vælge hvad de ville ha', så der var ikke nogen fast menu. Jeg havde så booket et dobbeltværelse på det hotel hvor vi spiste uden at brian vidste det....så da gæsterne gik efter spisningen, ja så havde vi et værelse på hotellet hvor vi fik morgenmad på sengen dagen efter Det var en perfekt dag....og en perfekt nat, hehe

Vi har dog også fremtidsplaner om det store kirkebryllup med alle venner og hele famlien, men det var der ikke råd til nu...vi blev gift 28. februar 2009.

Anmeld

14. april 2009

W&M <3

Jeg kigger med her hvis der er nogen der har nogle gode råd eller forslag til bryllup.

Min kæreste og jeg skal giftes d.14.november 2009.
har ikke rigtig fået planlagt noget som helst endnu, for der er så meget og tænke på.

Janie.

Anmeld

14. april 2009

fam.4xc

Claes friede til mig juleaften... mens Caroline sov til middag og vi spiste rugbrødmadder ;-)

Ned på knæ og med en fin fin ring - så nervøs han var

Vi holdte bryllup 10 maj sidste år sammen med Catrines dåb, en uforglemmelig og fantatisk dag helt på den måde vi selv ønskede den sku være på

Anmeld

14. april 2009

Lone Jakobsen

jamen håber da du har ret i din formodning. altid dejligt med bryllupper.
vores var noget vi stille besluttede i fællesskab.
vi sad på en cafe efter et jordmoder besøg, og snakkede om det. vi blev enige om at det nok var en god ide inden jeg fødte.
i starten snakkede vi om at holde det hemmeligt for familien, men blev enige om at de sku ha en chance for at være med, så vi inviterede til valentins hygge, og skrev nederst i invitationen at hvis der var spørgsmål til ovnestående, så var vi at træffe på rådhuset en times tid før
der blev en masse problemer ud af det, fordi vores familier havde svært ved at acceptere at vi ikke ønskede et kæmpe bryllup, at vi i forvejen havde planlagt det hele.... og at vi faktisk bare ønskede de sku møde op som gæster.
men det hele endte i en rigtig hyggelig dag, med en simpel menu, noget god champagne, og et bryllup der (inkl. ringe) løb op i ca 6000kr.

Anmeld

14. april 2009

charlottekri

min mand friede til mig, da vi var helt unge (16 år ca.) og vi blev gift d. 19. april 2008 samtidig med vores datters dåb. Vi har 50 personer, hvor vi havde lavet meget af maden selv og havde haft familier til at hjælpe, og det løb op i ca. 25.000 for det hele (et traditionelt bryllup i sognegård med 3-retters menu med eftermiddagskaffe og natmad)
alt i alt var det et meget billigt bryllup, når man tænker på kvaliteten.

Anmeld

14. april 2009

Marc

Jeg elsker sådan noget romantik.

Jeg kan fortælle den gang jeg friede til min kæreste. For det første havde vi kun været sammen i 9 mdr, men jeg følte (føler stadigvæk) at hun var bare pigen for mig. Så en dag i august måned, skyndte jeg mig hjem, var dog lige inde forbi tanken efter en buket blomster, Hun havde ventet længe på mig, da vi skulle til Tønder festival om aftenen. Nå men jeg kan mærke på mig selv at jo tættere jeg kommer på døren, jo mere presser mine tårer på, for jeg elsker jo den pige, og hvad hvis hun siger nej!! Det ville jeg ike kunne bære. Nå men da jeg tager i hoveddøren, kan jeg bare ikke mere, jeg løber ind i stuen med tårerne piblende ud af hovedet på mig. Hun skynder sig hen og spørger hvad der dog er sket, så i min vildskab putter jeg buketten op i hendes ansigt, og får hulkent noget med at jeg ikke kan leve uden hende og om hun vil gifte sig med mig. Dertil får jeg rodet lidt i skuffen og finder ringen frem. Hun står bare smilende og kigger på mig, og siger så Selvfølgelig vel jeg da det.
D. 3/11-07 blev vi så gift på rådhuset, og året efter d. 9/8-2008 tager vi kirkebrylluppet og invetere alle på et weekendophold, samt kæmpe fest. Vi var 40 mennesker. Blandet med dansker og hollændere, da jeg er hollandsk. I alt brugte vi omkring 40 tusind ink. tøj, mad drikkevare og ophold for gæsterne.
Hun er stadigvæk pigen for mig, og jeg føler jeg har fundet min "soulmate", og for hver dag der går elsker jeg hende mere og mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.