Vi bor i Indien og vi har været flere gange på ferie i andre varme lande. Man kan ikke slappe af med små børn mans man rejser, men man kan klare det godt. Nu er vi kommet tilbage fra Thailand for et par dagen siden. Han er 14 måneder. Og jeg må være ærlig med jer, at det bedste det har virket for os i flyver var junk food... Chips, kiks og alt hvad du kan tænke på... Vi har presset noget på chips posen for at lave nogle mikro-chips

han elskede at fiske dem. Og han var også glad for nogle sjove brød sticks. Bagefter kunne han går på "detox" men når vi rejser bliver det bare junk. Også prøv at finde nogle nye legetøj. Jeg købte en lille flymaskinen og nogle motorcykler som han ikke havde set. I flyver fik han dem og han var så glade. Han kunne se før alle flyvemaskiner udenfor og så pludseligt fik han en. Og jeg plejer også at have nogle sugerører i tasken. Jeg bestilte noget juice og han har leget med sugerøren og juicen. Han kunne ikke rigtigt suge men han synes, det var sjovt. Nu på vej tilbage har han forstået og har suget meget godt. Jeg kunne ikke se, at han blev generet i ørerne.
Varmen klarer de meget godt, bedre en os!!!!! Vi bor her, hvor der er konstant 40 grader for tiden og han er ok med det. Du skal bare sorge, at det ikke bliver direkt sol hele tiden, at du smørrer masser af solcreme og helt bruge så en badedragt, som er en t-shirt eller en helt lang en. Når de er ude at bade og de er våde, er det ikke så varmt for dem i kroppen, ellers sidder I i skykken. Til lur kan I måske smutte til værelset og starte air conditioner. I DK tænker man meget på varmen, men I skal huske, mange børn i verden bor i varme lande. Jeg selv kommer fra Spanien og børnene er på stranden om morgenen og kommer tilbage sent om eftermiddagen. De har det bare så godt. Hvis de brokker sig, så ud på en shopping center, restaurant, hotel lobby eller finde et stedder med air conditioner for at køle lidt ned. Det er faktisk os som ikke kan blive indstillet så hurtigt i varmen!!!!!
Anmeld