Mens smerter mere end alm. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa, her knap en uge før mens, har jeg en del mens agtige smerter, mere end jeg normalt har. Kan det måske være tegn på graviditet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Anonym trådstarter

Eryder nogen der ved det, eller har prøvet det. 

Anmeld

21. april 2012

come2

Anonym skriver:

Hejsa, her knap en uge før mens, har jeg en del mens agtige smerter, mere end jeg normalt har. Kan det måske være tegn på graviditet ?

Svært at sige.

Kroppen kan opføre sig meget underligt når der er noget man ønsker højt

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Svært at sige.

Kroppen kan opføre sig meget underligt når der er noget man ønsker højt

Vi har prøvet i halvandet år og sådan plejer min krop aldrig at være. 

Anmeld

21. april 2012

come2

Anonym skriver:

Vi har prøvet i halvandet år og sådan plejer min krop aldrig at være. 

Vi har prøvet i 2½ år. Og jeg oplever også ofte underlige ting

Men håber den er der

Anmeld

22. april 2012

M&N

Anonym skriver:

Hejsa.

Det kan sagtens være symptomer på en graviditet, ellers kan din drop bare drille. Jeg havde både prikkende og mens-agtige smerter, da jeg blev gravid.

Har 2 uger før mens, haft mens-agtige smerter, og her 4 dage til test dag, har jeg haft prikkende fornemmelse i underlivet igen. 

Håber den er der  Hvornår har du test dag?

//JC

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

Altså jeg havde det omkring og dagene op til mens , og var gravid men de uge før ved jeg ikke. tror jeg ville forsøge at tænke i andre baner inden til testdag

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Altså jeg havde det omkring og dagene op til mens , og var gravid men de uge før ved jeg ikke. tror jeg ville forsøge at tænke i andre baner inden til testdag

Ville gerne tænke i andre baner, for har meget ondt. Luge nu er jeg oppe pga. Det gør ondt, og for at få noget vand i en varme dunk. Som forhåbentlig tager lidt af smerterne. 

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Hejsa.

Det kan sagtens være symptomer på en graviditet, ellers kan din drop bare drille. Jeg havde både prikkende og mens-agtige smerter, da jeg blev gravid.

Har 2 uger før mens, haft mens-agtige smerter, og her 4 dage til test dag, har jeg haft prikkende fornemmelse i underlivet igen. 

Håber den er der  Hvornår har du test dag?

//JC

Man kan jo håbede. Undrede mig bare over, at have mere ondt en normalt. 

Jeg har testdag omkring torsdag. 

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

dde

Ville gerne tænke i andre baner, for har meget ondt. Luge nu er jeg oppe pga. Det gør ondt, og for at få noget vand i en varme dunk. Som forhåbentlig tager lidt af smerterne. 

Hvis det er så slemt ville jeg kontakte en læge. Kan være graviditet uden for livmoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.