Barnet-vægt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Anonym trådstarter

nej det er rigtigt hun ikke kan have ret.. 

sender de mig til scanning eller noget for og måle ovs.. hvis de skal prøve og finde ud af det. har også fået af hvide jeg er meget stor end hva andre normalt er ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

tænkte også mere på hvis han kommer over de 4 kg . jeg er jo kun 37+6 så han har sikkert tage endnu 200-300 gram på.. hvem ved nu må jeg se hva mit jordemor besøg bringer og hva hun siger? 

Jamen det er måske bare mig, men jeg synes altså ikke over 4 kg er meget.. Det er efterhånden meget normalt at få store børn på den størrelse.. Kunne måske forstå hvis vi var oppe på 5-6 kilo eller noget  

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

nu må jeg se hva min jordemor siger når jeg skal til jordemor d 26.  

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Hej piger jeg tænkte på om i kan svare på mit spørgsmål, hvis min dreng vejer alt for meget før terminen sætter de mig så gang.. 

for da jeg var til jordemor besøg d 11 april ( 36+3) der fik jeg vægtskønt min knægt til og veje omkring 3400 gram. 

og nu ville de gerne have mig til jordemor igen d 26. 

hvis han vejer for meget, sætter de mig så i gang før tid eller? 

hvordan gør de? 

der køre mange tanker inde i hovedet nemlig med hva de ville gøre ovs hvis han vejer for meget..

hmm umiddalbart syntes jeg ikke at 3600 er VOLDSOMT stort.. Hvad anslår del hans vægt til at være ved termin?

Jeg blev sat i gang ved termin.. jeg skulle indlægges på terminsdagen og have lagt stikpiller op i skeden.

stikpillerne gør at livmodermunden åbner sig et par cm, nogle går i fødsel af det andre får stikpiller i et fast interval indtil de er nok åbne til at vandet kan tages.

når vandet er taget, sætter de dig i gang med at trave rundt på gangene i håb om, at veerne går i gang af sig selv, hvis de ikke gør det, får du et ve-drop som får din livmoder til ar lave veer.. herefter er fødslen normal.. du vil fortsætte med at få ve-drop i det omfang der er behov for.

du skal være opmærksom på, at hvis du får ve-drop kan du ikke komme i vand da droppet er sat til elektronisk og der derfor er risiko for at du kan få stød, hvis du er i vand..

håber det hjalp lidt.. eller er du velkommen til at spørge yderligere..

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

jeg har altid drømt om at komme i vand så håber da ikke jeg bliver sat i gang eller for ve-drop så.. 

Anmeld

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kusine har født 3 børn,  på tæt på 5 kg uden problemer. 

Tror ik de gør noget med mindre der er andre problemer i forbindelse med graviditeten! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.