dina1980 skriver:
Fødte i uge 21 en dejlig lille dreng på 26cm og 320gram. han var vores ønskebarn længe. jeg havede åbnet mig den29 marts da jeg bare ved et tjek ved lægen blev undersøgt, fordi jeg havede meget udflåd. de sendte mig så til en akut scanning samme dag, og da jeg kom der ud var jeg åbnet2 cm, og fik at vide jeg ikke ville komme hjem før jeg havede født, og jeg hylede. fik taget prøver hele tiden og de fandt ud af jeg havede en infektion et sted, den infektion steg hver dag indtil jeg fødte om søndagen. min lille søn fejlede intet, har fået taget prøver af alt og skal til samtale den 6/6. jeg har pco men blev gravid naturligt. har ellers fået 6 iui og 1 reagensglas forsøg. jeg blødte i 13dage efter min fødsel, men nu kan min hjerne slet ikke falde til ro igen for tænker helet tiden, hvornår kan jeg blive gravid igen. det er så hårdt det hele. nogen som har prøvet lidt af det samme, og som også har pro??
Ej hvor gør det mig UTROLIGT ONDT !
Du får lige en 
Jeg har været udsat for lidt af det samme :'/ ..
Jeg fødte min bette baby'boy, den 27 april . jeg var 19 uger henne på det tidspunkt .
Jeg havde været til 7 tjek hvor de sagde de ikke vidste var der var galt. ( vi har så fundet ud af, at sygehuset godt vidste hva der vil ske)
Jeg blødte rigtig meget og smerter! Jeg mister ham så i en spotan abort hjemme ved mine svigerforældre 
- Du skriver bare hvis der er noget ! ..
Anmeld