Fødte i uge 21 1/4 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

ønskebørn74

Mathias Villads skriver:

Hvordan finder man ud af, at det er det, som er galt?

Til TS

Jeg har født to drenge meget for tidligt med vandafgang begge gange grundet bakterier.. Jeg har PCO.. men de er her trods alt og jeg har fået afvide, at jeg ikke må få flere børn, selvom mit ønske er en mere.... Så du skal have mange  herfra... da jeg kender kampen...

Ved blodprøver under graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Mamalou

Jeg har desværre ingen erfaringer eller gode råd, men jeg ville ikke smutte uden at give et kram 

Jeg ønsker dig/jer alt det bedste!

Kh. Louise

Anmeld

21. april 2012

dina1980

de kan ikke gøre noget ved det, jeg har ikke haft ondt eller noget, tog kun til lægen fordi jeg havede meget udflåd. og da de undersøgte mig var jeg åben som i et V det var kun det nede i bunden, altså milimeter som holdet det tilbage og på intet tidspunkt har jeg haft ondt. og jeg havede en infektion et sted i underlivet var de sikker på, og den forsvandt først nogle dage efter jeg havede født. mit infektions tal kom helt op på 156 og havede høj feber. jeg fik os min søn sendt til obduktion og min moderkage, og jeg er podet jamen alt er taget prøver af. for min søn fejlede intet hans hjerte slog i 20 min efter han var født.

Anmeld

21. april 2012

dina1980

glemte lige, jeg fik i 2 dage vehæmmende medicin, men det må man ikke få hele tiden, da det kan skade barnet.

Anmeld

14. maj 2012

os2

Kære Dina - jeg kondolerer med dit tab.

Jeg har prøvet at miste tvillinger - født i 18.graviditetsuge - det skete her i februar måned.

Jeg ved ikke om du allerede får hjælp nogen steder fra, men ellers vil jeg anbefale www.smaaengle.dk . Der er (desværre kan man sige) rigtig mange søde piger derinde, som er klar til at hjælpe og rådgive i tiden efter man har mistet. De har alle selv prøvet at miste og ved hvilke tanker og følelser du går med lige nu.Jeg bruger det selv dagligt. Det er min terapi til at komme videre.

Håber alt godt for dig.

Anmeld

13. juni 2012

TR

dina1980 skriver:

Fødte i uge 21 en dejlig lille dreng på 26cm og 320gram. han var vores ønskebarn længe. jeg havede åbnet mig den29 marts da jeg bare ved et tjek ved lægen blev undersøgt, fordi jeg havede meget udflåd. de sendte mig så til en akut scanning samme dag, og da jeg kom der ud var jeg åbnet2 cm, og fik at vide jeg ikke ville komme hjem før jeg havede født, og jeg hylede. fik taget prøver hele tiden og de fandt ud af jeg havede en infektion et sted, den infektion steg hver dag indtil jeg fødte om søndagen. min lille søn fejlede intet, har fået taget prøver af alt og skal til samtale den 6/6. jeg har pco men blev gravid naturligt. har ellers fået 6 iui og 1 reagensglas forsøg. jeg blødte i 13dage efter min fødsel, men nu kan min hjerne slet ikke falde til ro igen for tænker helet tiden, hvornår kan jeg blive gravid igen. det er så hårdt det hele. nogen som har prøvet lidt af det samme, og som også har pro??

Ej hvor gør det mig UTROLIGT ONDT ! Du får lige en

Jeg har været udsat for lidt af det samme :'/ ..

Jeg fødte min bette baby'boy, den 27 april . jeg var 19 uger henne på det tidspunkt .

Jeg havde været til 7 tjek hvor de sagde de ikke vidste var der var galt. ( vi har så fundet ud af, at sygehuset godt vidste hva der vil ske)

Jeg blødte rigtig meget og smerter! Jeg mister ham så i en spotan abort hjemme ved mine svigerforældre

- Du skriver bare hvis der er noget ! ..

Anmeld

13. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig rigtig ondt - ingen burde opleve det - sender mine varmeste tanker

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Jeg ville da ikke gå videre uden en masse kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.