Fødte i uge 21 1/4 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

dina1980

Jeg fik at vide at hvis jeg bliver gravid igen, så skal jeg have en snor sat fast så jeg ikke åbner mig. lige nu ser jeg bare frem til at måske få svar på alle de prøver, hvis de kan sige noget.

takker for jeres søde ord og  tanker

ønsker bare jeg bliver gravid igen og ikke skal vente i så mange år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

DitteMarie

Æv æv hvor er det uretfærdigt ønsker for jer at du snart for en god ogukompliceretgraviditet og jeres ønskebarn i armene

Anmeld

21. april 2012

Nattøs

Puha sikke enhistorie sender et kæmpe knus. Jeg tror i kan gå igang når i begge er oven på igen

Anmeld

21. april 2012

Ciss

dina1980 skriver:

Fødte i uge 21 en dejlig lille dreng på 26cm og 320gram. han var vores ønskebarn længe. jeg havede åbnet mig den29 marts da jeg bare ved et tjek ved lægen blev undersøgt, fordi jeg havede meget udflåd. de sendte mig så til en akut scanning samme dag, og da jeg kom der ud var jeg åbnet2 cm, og fik at vide jeg ikke ville komme hjem før jeg havede født, og jeg hylede. fik taget prøver hele tiden og de fandt ud af jeg havede en infektion et sted, den infektion steg hver dag indtil jeg fødte om søndagen. min lille søn fejlede intet, har fået taget prøver af alt og skal til samtale den 6/6. jeg har pco men blev gravid naturligt. har ellers fået 6 iui og 1 reagensglas forsøg. jeg blødte i 13dage efter min fødsel, men nu kan min hjerne slet ikke falde til ro igen for tænker helet tiden, hvornår kan jeg blive gravid igen. det er så hårdt det hele. nogen som har prøvet lidt af det samme, og som også har pro??

Ved intet om dette men måtte bare sende en !

Hjerteskærende!

for at du snart er gravid igen, og at det går godt!

Anmeld

21. april 2012

Camillos

dina1980 skriver:

Fødte i uge 21 en dejlig lille dreng på 26cm og 320gram. han var vores ønskebarn længe. jeg havede åbnet mig den29 marts da jeg bare ved et tjek ved lægen blev undersøgt, fordi jeg havede meget udflåd. de sendte mig så til en akut scanning samme dag, og da jeg kom der ud var jeg åbnet2 cm, og fik at vide jeg ikke ville komme hjem før jeg havede født, og jeg hylede. fik taget prøver hele tiden og de fandt ud af jeg havede en infektion et sted, den infektion steg hver dag indtil jeg fødte om søndagen. min lille søn fejlede intet, har fået taget prøver af alt og skal til samtale den 6/6. jeg har pco men blev gravid naturligt. har ellers fået 6 iui og 1 reagensglas forsøg. jeg blødte i 13dage efter min fødsel, men nu kan min hjerne slet ikke falde til ro igen for tænker helet tiden, hvornår kan jeg blive gravid igen. det er så hårdt det hele. nogen som har prøvet lidt af det samme, og som også har pro??

neeeej

Anmeld

21. april 2012

Camillos

dina1980 skriver:

Jeg fik at vide at hvis jeg bliver gravid igen, så skal jeg have en snor sat fast så jeg ikke åbner mig. lige nu ser jeg bare frem til at måske få svar på alle de prøver, hvis de kan sige noget.

takker for jeres søde ord og  tanker

ønsker bare jeg bliver gravid igen og ikke skal vente i så mange år.

undskyld jeg spørger... .. man kan man virkelig ikke stille noget op, altså få vehæmmende medicin for at forhindre fødslen går i gang? .. Årh hvor mit hjerte dog bløder! .. 

Jeg har selv Pco er pt 14+2... håber ikke det er tilfældet for mig.

hvor er verden bare uretfærdig..

Anmeld

21. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har PCO og prøvet at miste sent.. Hos mig er det progestoron balancen det er galt med.. Så jeg får det tilført..

Hvordan finder man ud af, at det er det, som er galt?

Til TS

Jeg har født to drenge meget for tidligt med vandafgang begge gange grundet bakterier.. Jeg har PCO.. men de er her trods alt og jeg har fået afvide, at jeg ikke må få flere børn, selvom mit ønske er en mere.... Så du skal have mange  herfra... da jeg kender kampen...

Anmeld

21. april 2012

Nessie

Det var dog forfærdeligt

Kender ikke til det, så har ingen gode råd, men håber I har fået nogen at tale med det om.

Anmeld

21. april 2012

CamillaSoefelt

dina1980 skriver:

Kan desværre ikke give dig svar. Men ville ikke gå uden at kramme .

Anmeld

21. april 2012

Kongmulle

Har ikke erfaring,men ville ikke gå igen uden at sende et kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.