Er der ikke en anden maade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Gravid2012

Hej alle sammen..

kender et par, det er venner af min mand, de har proevet i 3 aar paa at faa boern, men ingenting. Saa fandt de ud af at mandens saed ikke var staerk nok til at naa op til hendes aeg. Saa de proevede det der som jeg ikke ved hvad hedder, hvor de tager hendes aeg og putter hans saed op og derefter op i hende igen. Det virkede desvaerre ikke!

Er der ikke nogen vitaminer som kan forbedre hans spaerm ? eller en anden maade ?

Haaber i alle har en go aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

morbibi

1234567890 skriver:

Hej alle sammen..

kender et par, det er venner af min mand, de har proevet i 3 aar paa at faa boern, men ingenting. Saa fandt de ud af at mandens saed ikke var staerk nok til at naa op til hendes aeg. Saa de proevede det der som jeg ikke ved hvad hedder, hvor de tager hendes aeg og putter hans saed op og derefter op i hende igen. Det virkede desvaerre ikke!

Er der ikke nogen vitaminer som kan forbedre hans spaerm ? eller en anden maade ?

Der var noget i tv engang og kan desværre ikke huske om det var folinsyre de gav mændende og der var en effekt på 2/3 dele

En gammel veninde fik et fif om, at give sin mand smoothies hver dag og det mener hun, var derfor det så endelig lykkedes for dem

Anmeld

20. april 2012

Gravid2012

morbibi skriver:

Der var noget i tv engang og kan desværre ikke huske om det var folinsyre de gav mændende og der var en effekt på 2/3 dele

En gammel veninde fik et fif om, at give sin mand smoothies hver dag og det mener hun, var derfor det så endelig lykkedes for dem

okay jeg troede kun det var damerne der tog folinsyre... men det maa jeg da lige undersoege.. hvad var det for nogen smoothies? kan du huske hvad der var i ?

Anmeld

20. april 2012

DKTiha

du kan faktisk søge på google omkring det der med vitaminer til mænd for at forbedre sæd kvaliteten.. kan desværre ikke huske hvad jeg søgte på, ved bare jeg fandt en side som jeg kopierede og gemte på min comp men den er desværre stået af :/

Anmeld

20. april 2012

Gravid2012

DKTiha skriver:

du kan faktisk søge på google omkring det der med vitaminer til mænd for at forbedre sæd kvaliteten.. kan desværre ikke huske hvad jeg søgte på, ved bare jeg fandt en side som jeg kopierede og gemte på min comp men den er desværre stået af :/

okay... kan man stole paa de piller som ikke er fra apoteket ? for naar jeg soeger er de vidst ikke alle fra apoteket... sidder lige og kigger, og ser om der er noget der er noget vaerd..

tak for dit svar

Anmeld

21. april 2012

Ismone

Jeg mener helt bestemt at have set et sted, hvor de har piller specielt til mænd, kan ikke huske hvad de hedder. Men kan lige prøve at Google. Tror det var noget med Daddy et eller andet

Anmeld

21. april 2012

Kongmulle

1234567890 skriver:

Hej alle sammen..

Jeg har læst at Zink skulle virke rigtig godt på sædkvaliteten

Anmeld

21. april 2012

morbibi

1234567890 skriver:

okay jeg troede kun det var damerne der tog folinsyre... men det maa jeg da lige undersoege.. hvad var det for nogen smoothies? kan du huske hvad der var i ?

Mener hun brugte juice og frugt i smoothies

Anmeld

21. april 2012

ønskebørn74

1234567890 skriver:

Hej alle sammen..

Han skal holde sig fra: Kaffe,cola og lign. (ingen koffein) Spise sundt og INGEN smøger...

Og her er der vitaminer der hjælper SAMMEN med...

http://www.meditalklinik.dk/pdf/Graviditet.pdf

Men husk uden det øverste, er der ikke meget at hente..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.