Erfaring søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det er svært at sige, da stort set alle præparater virker forskelligt fra person til person

Ok. Det var jeg ikke klar over så er det selvfølge ikke til at regne helt med? Men tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Nenus

Jeg kan anbefale det rimelig nye præperat - Valdoxan.. Det har hjulpet mig godt

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jeg synes at du skal lytte til hvad din læge råder dig til, for som en anden så fint siger er det forskelligt hvad der virker for den enkelte. Jeg har prøvet mange forskellige i snart 20 år... :-( og for mig virker sertralin bedst, som for en anden herinde var noget pø.

Hold da op. Det er mange år med forskellige præparater. Håber su har fundet det der virker nu ja det lader til at være vidt forskelligt fra person til person. Tak for svar

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja der var kun gaben hele perioden og ubehag de første 14dage ca.. Jamen jeg fik et overskud jeg ikke havde haft længe også sov jeg bedre og var mindre pirrelig(staves)

Åh skønt med lidt overskud  Håber de giver mig samme effekt

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Nenus skriver:

Jeg kan anbefale det rimelig nye præperat - Valdoxan.. Det har hjulpet mig godt

Uh dem vil jeg have med i mine overvejelser. Hvordan har fe hjulpet dig?

Anmeld

20. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Åh skønt med lidt overskud  Håber de giver mig samme effekt

Det ska de nok når i finder dem som passer til dig.. Det kan ta lidt tid os inden bivirkningerne er væk

Anmeld

20. april 2012

K&S

Anonym skriver:

Ok. Det var jeg ikke klar over så er det selvfølge ikke til at regne helt med? Men tusind tak for dit svar

Det er i hvert fald svært at bedømme effekten ud fra andres erfaringer :-) 

Jeg fik et præparat, der fungerede super inden fødslen (tog det ikke under graviditeten) men efterfølgende har jeg måtte skifte fordi det ikke længere gav den optimale effekt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.