Erfaring søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.680 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i en kedelig depression lige pt. Er pt. I psykologbehandling, men skal også starte på lykkepiller. Er i tvivl om hvilket præperat der er bedst? Hvad er jeres erfaring?? Please hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

20. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg er i en kedelig depression lige pt. Er pt. I psykologbehandling, men skal også starte på lykkepiller. Er i tvivl om hvilket præperat der er bedst? Hvad er jeres erfaring?? Please hjælp mig

Jeg har fået seatralin det fik jeg det så dårligt af så skiftede til paroxetin og det var simpelthen super.. Men det er meget forskelligt hva der virker så man ska næsten prøve sig frem

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg har fået seatralin det fik jeg det så dårligt af så skiftede til paroxetin og det var simpelthen super.. Men det er meget forskelligt hva der virker så man ska næsten prøve sig frem

Tusind tak hvordan fik du det dårligt?

Anmeld

20. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Tusind tak hvordan fik du det dårligt?

Jeg havde kvalme og følelsen af at der karvlede myre under huden ikke bogstavligtalt men den bedstemåde at forklare det på også gabte jeg konstant men det gør man nu tit med antidep medicin.. Havde en frygtelig uro i kroppen

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg havde kvalme og følelsen af at der karvlede myre under huden ikke bogstavligtalt men den bedstemåde at forklare det på også gabte jeg konstant men det gør man nu tit med antidep medicin.. Havde en frygtelig uro i kroppen

Nej puha, det lyder bestemt ikke spor rart men føler du at paroxetin virkede fint? Kan du uddybe virkningen?

Anmeld

20. april 2012

K&S

Anonym skriver:

Det er svært at sige, da stort set alle præparater virker forskelligt fra person til person

Anmeld

20. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Nej puha, det lyder bestemt ikke spor rart men føler du at paroxetin virkede fint? Kan du uddybe virkningen?

Ja der var kun gaben hele perioden og ubehag de første 14dage ca.. Jamen jeg fik et overskud jeg ikke havde haft længe også sov jeg bedre og var mindre pirrelig(staves)

Anmeld

20. april 2012

Leneur

Jeg synes at du skal lytte til hvad din læge råder dig til, for som en anden så fint siger er det forskelligt hvad der virker for den enkelte. Jeg har prøvet mange forskellige i snart 20 år... :-( og for mig virker sertralin bedst, som for en anden herinde var noget pø.

Anmeld

20. april 2012

Leneur

Jeg synes at du skal lytte til hvad din læge råder dig til, for som en anden så fint siger er det forskelligt hvad der virker for den enkelte. Jeg har prøvet mange forskellige i snart 20 år... :-( og for mig virker sertralin bedst, som for en anden herinde var noget pø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.