Endelig - projektet er igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. april 2009

heaven

Jeg er bare rigtig glad lige nu, selvom det har været en vild fortravlet påske....

Vi har ENDELIG fået revet vores overetage, taget og gavlene ned, for at komme igang med renovering... så der er dæleme gang i den, og jeg er stadig ingen tag over hovedet........Genopbygningen er for alvor startet igår, så håber på at have tag over hovedet senest fredag

Jannie - snart med ny overetage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Muffinmus

super fedt at i er i gangdet bliver da bare så lækkert.
Det er også vores drøm at riv ned og bygge om når i aligevel skal have nyt tag å, men kan virkelig ikke overskue det faktisk. Så det bliver nok ikke lige det næste år.
Vi vil bare geren lave lidt om på de værelser der er og have større bedre badeværelse:-)

Anmeld

13. april 2009

heaven

MariaE skriver:

super fedt at i er i gangdet bliver da bare så lækkert.
Det er også vores drøm at riv ned og bygge om når i aligevel skal have nyt tag å, men kan virkelig ikke overskue det faktisk. Så det bliver nok ikke lige det næste år.
Vi vil bare geren lave lidt om på de værelser der er og have større bedre badeværelse:-)

det bliver også dejligt at få et værelse til Lasse - har ham stadig i soveværelset og stuen ligner en legetøjsbutikm fordi vi ingen værelse har til ham... det bliver så fedt at indrette deroppe - vi får 3 værelser og et badeværelse og loft op i kip...

vi trængte dæleme også til at komme igang, har boet her i 6 år til sommer, uden at kunne bruge det deroppe. Så nu sker det, dejligt at kunne sætte sit helt eget præg på tingene. Og så har jeg en håndværkermand, der godt kan lide at han ved hvad der er gjort, hvilke materialer og alt det der. Ham om det, nu får jeg snart mit soveværelse tilbage, det er næsten det bedste....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.