oh ak oh ve...hjælp alle sportsfanatikkere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Loggidut

Ja projekt rulleskøjtning er satme ved at gå mig på...og nu skal jeg altså lige have lidt hjælp...

Syre i benene...hvordan ind i hele hulede helvede slipper man af med det?
Hvis ikke det var for det syre, så kunne jeg jo snildt køre derud af, men for pokker, mine ben syrer til så snart jeg begynder at bevæge mig på de rulleskøjter!
Det sidder foran på skinnebenet, og det gør bare så ondt...

Jeg ved jo godt jeg bør varme op først, men hvordan gør jeg lige det...og hvordan afhjælper man så syren når først den er der?

er det bare træning træning træning der skal til?

hov forresten...jeg har tabt 1,7 kg siden i mandags...og er så bumset i mit ansigt som aldrig før...tror sgu affaldsstofferne kommer ud nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

ka li ja

husk at strække ud både før og efter, og så skal du ellers bare vænne dig til at røre dig på den måde... det er lidt ligesom at stå på ski.. det skal man også lige vænne sig til igen

Anmeld

14. april 2009

Loggidut

ja ja, fremgang!

I dag tog jeg en ordentlæig strækketur, inden afgang, fandt en masse øvelser, pilates, vel at mærke på youtube, knaldede dem igennem, og kunne sørme godt mærke hvor fedt det var at varme op på den sunde måde først...pulsen var i vejret, og benene var helt anderledes i dag...de syrede da for pokker til, men ikke noget jeg ikke holdte ud! Så vi tilbagelagde hele turen uden de tre siddepauser jeg forlangte i går, og nappede så lige et ekstra stykke vej, inden vi så er havnet her igen!
Nu har vi lige strukket ud, og jeg kan da mærke mine ben, men da slet ikke på samme måde som i går!
I dag sveder jeg også! det gjore jeg altså ikke på samme måde i går!
Så mon ikke det er nu jeg forbrænder?

Anmeld

14. april 2009

bette

hvis du syrer til i løbet af rulle turen så stop og og skræk ud og så igang igen

Anmeld

14. april 2009

Loggidut

bette skriver:

hvis du syrer til i løbet af rulle turen så stop og og skræk ud og så igang igen

tak...må man det? troede bare det skulle arbejdes væk?

men for fanden bette...mig strække ud, med hjul under fødderne....come on!

Anmeld

14. april 2009

linemus

Loggidut skriver:

HA! Kan lige se det for mig - bambi på glatis midt på Thistedvej i myldretrafikken

Anmeld

16. april 2009

bette

Loggidut skriver:

haha ja okay... det er måske ik det smarteste hvis man endnu ik er så sikker.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.